ה'נתנה תוקף' של יהדות התורה

הקהל הנרחב לא מצליח להבין על מה ולמה מתמהמהים שם כאשר שעת האפס מתקרבת בצעדי ענק / העיירה בוערת לפי כל קנה מידה / קבל את האמת ממי שאמרו

בעת כתיבת השורות סמכתי יתדותיי על התקווה שנציגנו היקרים ביהדות התורה המאוחדת (והשבת?…) מכירים את הביטוי התורני "קבל את האמת ממי שאמרו" ואף מיישמים אותו הלכה למעשה לבית היהודי. (הכוונה לא למפלגת 'הבית היהודי' כמובן…).

קרא עוד:

[postim]

קווה קיוויתי גם כן שהם מכירים את המשנה בפרקי אבות המשבחת את הלומד מן הקטנים, ואת המשנה הקובעת כי "איזהו חכם הלומד מכל אדם". אלו היו עמודי התמך שלי, לפני שנגשתי בדחילו ורחימו למלאכת הקודש של הבעת דעה האמורה למתוח שבט ביקורת כלשהו על נציגנו היקרים שאין חולק על כך שהם אלו הראויים ביותר לכינוי והתואר החשוב 'שלוחי דרבנן' בדורנו.

התפתלתי רבות בטרם הגשתי הדברים, אולם הגעתי למסקנה כי הרי זה בגדר ההכרח שלא יגונה, ואין זה אלא בבחינת "עת לעשות לה' הפרו תורתך", שבגין כך ניתן אף להתיר מצב של התערבות כביכול של האתר jdn במעשיהם או יותר נכון ב-אי מעשיהם של 'הנהו שלוחי דרבנן'.

וכאן הנני לפה לציבור הרחב העומד משתאה ומשתומם על המציאות המוזרה המתחוללת מול עיניו. אנו ניצבים במצב בו העיירה בוערת לפי כל קנה מידה. נבחרי הציבור הפוטנציאליים מהציבור הכללי משחיזים חרבותיהם ומחדדים עמדותיהם הלוך והחרף דבר יום ביומו, כאשר כל החיצים מכוונים אך ורק כנגד קודשי ישראל, ואילו בחפ"ק של החזית הקדמית ביותר, קרי: יהדות התורה המאוחדת, עדיין ישנים בעמידה…

חס וחלילה. בואו לא ניסחף. לא ישנים חלילה, ואף לא מנמנמים במשמרת. אלא מה? ככל הנראה עסוקים שם עד למעלה ראש בשאלת ה'נתנה תוקף', – אך בשינויי הגדרות.

"מי יפרסם ומי לא יפרסם?" "מי במדיה ומי בשלטי חוצות?" "מי במסגרת תקציב הבחירות ומי מעבר למסגרת?" "מי ייצג את פרסומי שלומי אמונים ומי את הסיעה המרכזית?" "מי המשרד המקובל על הסיעה המאוחדת ומי לא?" "מי יפרסם ביתד ומי בהפלס?" "מי משרד הפרסום שישפל ומי ירום?".

עקב אילוצי צנזורה פנים מפלגתית אנו מנועים מלהמשיך ולפרוס את מגוון שאלות ה'נתנה תוקף' שנציגינו היקרים מתמודדים עמם נכון לרגע זה. מה שברור הוא שגם מחזות הזוועה הקשות ביותר שהעליתם על קצה דעתכם כאשר בכיתם בימים הנוראים בעת תפילה מרטיטה זו של 'ונתנה תוקף' –הינן 'מפיל-קינד' ביחס לממדי הקטסטרופה העוברת על שלוחי הציבור בדרך לקבלת ההחלטה על זהותו של משרד הפרסום שיזכה ללוות באושר את המערכה העקובה מדם הניצבת לקראתנו.

הציבור שואל וזועק מדם ליבו: למה ומדוע?

אלפי אברכים עומדים הכן מזומנים לצאת לדרך, להתחיל ולעבוד למען הצלחת המערכה על קודשי ישראל, ובינתיים הצו-8 מתמהמה עקב עיכובים 'בלתי צפויים' או 'בלתי פתירים' בשינוע מערך הפרסום וטרם נתינת האות לספתח הפעילות המסיבית האמורה לבוא בעקבותיו.

עושה רושם שנציגנו לא ראו את מאמרו המושחז של אשר מדינה במוסף השבועי של 'המבשר' בערב שבת פרשת מקץ, שם תיאר בצבעים את הפולמוס ההיסטורי על מי יאחז במושכות העגלה שתוביל את המשלחת אל הפריץ להתחנן לפניו שיבטל את רוע הגזירה? ומי יישב מימין העגלון ומשמאלו?

נחתום בתקווה מרובה כי את מאמרי ה'דעה' בjdn הם דווקא כן רואים. ואם אכן ישכילו להבין ולהפנים את זעקת הציבור המובעת בשורות אלו ובעקבות זאת לסיים את הסאגה התמוהה ולזרז את ההליכים, בכדי למהר ולהציל את שניתן להציל, והיה זה שכרנו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הספודיק בוער…

כליטאי רציתי להבהיר: אני אלך בעז"ה בבחירות להצביע אך כלל לא בטוח שזה לא יהיה לש"ס כי בשבילי אין הבדל בין מוזס ואייכלר למישהו מש"ס… רבותיהם של אלו אינם רבותי וכך גם רבותיהם של אלו (בלא להפחית חלילה מערך גדולי ישראל אך כלפיי אין הבדל ביניהם, ודו"ק)…
אין שום סיבה בעולם שאני אזיע בשביל אנשים שמזלזלים בי ובכוחי, בשביל אלו שחושבים שהציבור הליטאי (שעיזבו אתכם מספינים, כמעט כולו היה אמור להצביע ג' אם לא ההתנהגות השרירותית של האגודאים הדבקים לכסאות) הוא כמו ויז'ניץ ובעלזא. גם בשביל בדיחה זה לא מצחיק.
נקדש כולנו שם שמים ביום הבחירות אך כלל לא ברור שיהיה זה לנציגי אגודת ישראל. הפעם אנו שוקלים ברצינות להצביע ש"ס.

מוכרחים להבין שבשביל להוציא אנשים מהבתים צריך שלכולם יהיה אינטרס ומוטיבציה ואיזו מוטיבציה תהיה לבחור או אברך ליטאי אם החמישי והשישי (שהם הריאלים) אינם קשורים אליו?
נשמח כולנו להגדיל את כוחה של ש"ס בעז"ה ויעקב אשר ימשיך לקדנציה נוספת בבני ברק!

כל מילה בסלע!!
אני מצביע טבעי של דגל התורה, מהגרעין הקשה, וכמו רבים אחרים כמוני, אני ממתין בצפייה לראות את הפעילות בשטח של נציגנו לקראת הבחירות הגורליות הניצבות לפתחנו.

תשלח את הילדים שלך למוסדות של ש"ס…

שי תודה פתחת לי את העניים – כן אני וכול עשרת ילדי ונשותיהם נעשה

בושה תכסה פניכם כאשר אינכם מפחדים להכניס פרסומת בניגוד לדעת כל גדולי ישראל אשר אסרו את הלימודים בכל מכוני ההכשרה למיניהם וזה גם הי'ה המכתב האחרון שהגרי"ש אלישיב זצוק"ל חתם ע"ז בדם לבו.
אינכם רשאים להיקרא עוד אתר חרדי.
לא נשב שאננים למול פירצה זו.

ראשית אני מסכים לכל הנאמר במאמר והלואי וזה ישפיע על נציגינו היקרים,
אי אפשר לצעוק "הבחירות האלו גורליות " ולהתנהג בדיוק ההיפך כאילו הכל תלוי מי יעלה ומי ירד, הדבר הראשון היא דוגמא אישית, ואם אין, אולי היגיע הזמן להחליף נציגינו היקרים וד"ל.
מצד שני אינני יכול להבין את אילו האומרים אם נציג שלנו לא במקום ריאלי לא נצביע או נצביע למפלגה אחרת, הרי כולם יודעים שכל גדולי הדור מהדור הקודם והיום, אמרו שכל ההליכה לבחירות היא בחינת "עת לעשות לה' " כדי להציל את מה שניתן, אחרת לא היו מתירים לבחירות, לא שמעתי על אף גדול שאמר שהכוונה כדי להכניס אחד משלנו,
אז נכון יש טענות צודקות, אבל למי אנחנו יורים ברגל אם לא נצביע?
איזה חילול השם יהי' אם לא נגדיל את כוחנו, שלא לדבר על המלחמות שעלינו
לעמוד מול מבקשי נפשינו, מה הדיבורים לא כדאי להצביע אם לא נקבל מקום זה או זה, אלו דיבורים של אלה הרוצים לתקוע מקלות בגלגלי היהדות החרדית.

(י) וְעָשִׂיתָ עַל פִּי הַדָּבָר אֲשֶׁר יַגִּידוּ לְךָ מִן הַמָּקוֹם הַהוּא אֲשֶׁר יִבְחַר הוי"ה וְשָׁמַרְתָּ לַעֲשׂוֹת כְּכֹל אֲשֶׁר יוֹרוּךָ וכו', לפני שמדברים זה נגד זה, וזה נגד זה , זהו עצת היצה"ר עמלק ימ"ש , זה לא ממש לא ענינינו, בני ישראל שומעים בקול חז"ל בבחי' נעשה ונשמע ולא להיפך, אנחנו בהחלט לא צריכים להבין , ובוודאי לא לשאול קשיות, איך ומה שהשליחים של גדולי ישראל עושים זה התפקיד של השולחים והם צדיקי הדורות של כל הזמנים ובוודאי בזמן הזה, כמו שאמרנו לפני כמה ימים בימים ההם בזן הזה, ומי שלא מאמין בזה הוא ר"ל ל"ע כופר בתורת ה' ובמשה עבדו וכו', נחנו ניחלץ חשים ונעשה ונשמע….

לאדון ירושלמי
האם הרב אלישיב התכוון שכל המשפחות ברוכות הילדים, יחזרו לפתחך על מנת שאתה ברוחב לבך, ובעשרך המופלג, תספק להם מעות לדלים ולרשים???????

במה יעבדו אם לא יוכשרו???
יחטבו עצים וישאבו מים לאחוזתך האצילית בקצה היער הירוק???

הגיע הזמן לפטר את כל נציגנו, אבל את כולם כולל כל העסקנים והמערבבים למיניהם, ולהקים מפלגות על פי פעילותם למען התורה, לא משנה מאיזה חוג הם. וכך גם נרוויח שלגדולי הדור יתפנה זמן מהעיסוקים הבלתי פוסקים בהשקטת המריבות בין הילדים-החכי"ם שלנו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו