Olivier Fitoussi/Flash90

משפחת נתניהו מגיבה: "החלטה פוליטית – מתירים לנו את הדם"

האבטחה ממשפחת נתניהו תוסר מחר - ובסביבתו מאשימים: "השנאה לנתניהו מעבירה אנשים על דעתם עד כדי כך שהם מוכנים לסכן את חייהם של רעייתו ובניו. הכתובת על הקיר". השר בר לב מנגד הרגיע: "ההחלטה היא קלה. אין איום"

לאחר החלטת ועדת השרים להסרת האבטחה ממשפחת נתניהו, בסביבת נתניהו מגיבים: "החלטה פוליטית, שערורייתית וחסרת אחריות שנתפרה מראש, ומתירה את דמה של רעיית ראש ממשלת ישראל לשעבר נתניהו ובניו". עוד נמסר, כי: "בניגוד לדיווחים, הוועדה התעלמה לחלוטין מחוות הדעת המקצועית של יחידת האבטחה "מגן", שדרשה את המשך אבטחתם".

בסביבתו האשימו כי ההחלטה היא פוליטית וקיימת אפלייה: "כל מי שעיניו בראשו רואה את עוצמת ההסתה והאיומים ברשתות החברתיות נגד משפחת נתניהו. אפילו לא על קמצוץ מהאיומים האלה הוועדה הפוליטית הזאת ארגנה לסילמן, כהנא, שקד, סער ואפילו תמר זנדברג ומירב מיכאלי צבא של מאבטחים, אבל את משפחת נתניהו הם זורקים מתחת לגלגלים". "השנאה לנתניהו מעבירה אנשים על דעתם עד כדי כך שהם מוכנים לסכן את חייהם של רעייתו ובניו. בלתי נתפש. שערוריה שאין דוגמתה. הכתובת על הקיר" אמרו.

מנגד צייץ בטוויטר השר לביטחון פנים עמר בר לב, כי: "כאשר השב"כ, משטרת ישראל והמוסד אומרים שאין איום על משפחת נתניהו, ההחלטה היא קלה. אני סומך על השב"כ ועל משטרת ישראל שאם יהיה איום כזה, הוא ייחשף ויטופל".

הציוץ שעורר סערה, הוא קישור לכתבה ששלח בטוויטר בנו של נתניהו, יאיר, ובו הוא טוען כי ראש השב"כ הנוכחי, רונן בר, הוא בוגר של קרן 'וקסנר'.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו