חברת אנרג'יקס ומשרד הביטחון

ישראל ירוקה: משרד הביטחון יאפשר הקמת טורבינות רוח לייצור חשמל בגולן

ההסכם שנחתם בין משרד הביטחון לחברת האנרגיה הירוקה, יאפשר הקמה של לא פחות מ-41 טורבינות גדולות שייצרו חשמל מאנרגיית רוח בצפון רמת הגולן. עשרות אלפי משקי בית ייהנו מהפרויקט הירוק


חברת אנרג'יקס ומשרד הביטחון

משרד הביטחון וחברת האנרגיה הירוקה אנרג'יקס חתמו על הסכם ראשון, שיאפשר הקמה של עד 41 טורבינות גדולות לייצור חשמל מאנרגיית רוח בצפון רמת הגולן.

מדובר באבן דרך משמעותית נוספת במהלך הלאומי לייצור חשמל מאנרגיות רוח. על ההסכם חתם מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (במיל') אמיר אשל, שיאפשר הקמת טורבינות רוח בצפון רמת הגולן, תוך שמירה על צרכי הביטחון של מדינת ישראל.

ההסכם נחתם עם חברת אר"ן, "אנרגיית רוח נקיה", חברת בת של אנרג'יקס. ההסכם כולל הקמת חוות רוח של עד 41 טורבינות רוח בגובה של עד 200 מטרים כל אחת, הטורבינות הגדולות והמתקדמות שיוקמו בישראל. הקמת הפרויקט תאפשר הספקת חשמל ירוק ונקי לעשרות אלפי משקי בית בישראל.

מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר אשל, אמר בטקס החתימה: "קידום מיזמי אנרגיה ירוקה הן יעד לאומי גם עבור מערכת הביטחון. לקחנו סיכונים מחושבים, מתוך ראייה מאפשרת וגם השקענו בפיתוח פתרונות טכנולוגיים שיאפשרו לטורבינות לפעול בצוותא עם צה"ל. ההסכם שנחתם מאזן בין כלל הצרכים והוא עוד דוגמא לנכונות שלנו לחזק את הביטחון, גם באמצעות חיזוק הכלכלה והחברה". 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו