חה"כ הסרוג: "החרדים לקחו אחריות על המדינה כולה – אנחנו נאבקים יחד" • צפו

חה"כ הסרוג: "החרדים לקחו אחריות על המדינה כולה – אנחנו נאבקים יחד" • צפו

ח"כ אבי מעוז מגיב לטענות החוזרות ונשנות של השר לשירותי דת מתן כהנא כי הוא מגן על הציונות הדתית מפני החרדים. בנאום שנשא במליאת הכנסת הסביר מעוז מדוע הוא טועה. "השר כהנא מגן על הציונות הדתית מפני החרדים?", תהה חה"כ

חבר הכנסת מעוז (הציונות הדתית) הגיב במליאת הכנסת לטענות של השר לשירותי דת מתן כהנא כי הוא מגן על הציונות הדתית מפני החרדים. בנאום שנשא מעוז, הוא הסביר את הטעויות של השר כהנא והוסיף: "החרדים פועלים ונלחמים יחד איתנו על כבודה של הרבנות הראשית".

לדברי ח"כ מעוז: "אנחנו רואים בכל המאבקים שלנו על זהותה היהודית של המדינה כי החרדים הם אלו שנאבקים. הם אלו שלקחו אחריות על המדינה כולה. מתן כהנא, השר להרס הרבנות הראשית – חי במאבקים הישנים"

כזכור, בראיון שהעניק השבוע ח"כ מעוז ל'חדשות JDN' הוא תקף את הממשלה ואמר במענה לשאלה ממשלת בנט היא איום על ישראל כמדינה יהודית כי "ממשלת בנט מבצעת באופן יום יומי את הנגיסה הזאת ואת הרעלת התודעה".

לדבריו, "באופן יום יומי, כביכול אנחנו הולכים להיות מדינת כל אזרחיה. זה הכעס הגדול והצער הגדול שלי על ניר אורבך, על עידית סילמן, על יום טוב כלפון, על מתן כהנא וגם על נפתלי בנט – תראו לאן אתם מובילים את המדינה, אתם גורמים לכך שהמדינה תפסיק להיות מדינה יהודית. תתעוררו ועכשיו".

ח"כ אבי מעוז בראיון ל'JDN': "הדם שישפך בהמשך – על בנט וגנץ" • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture