צילום: באדיבות המצלם

למרות השלג הכבד: כך תזכו להשתתף במעמד התיקון שמכה גלים

בהיכל ישיבת שער השמים בירושלים יערכו הצהריים כמידי יום חמישי את מעמד תיקון השובבי״ם. מארגני המעמד הודיעו כי ניתן להעביר שמות למעמד בכדי לזכות את אלה שלא יוכלו להשתתף בעקבות השלג הכבד בעיר ירושלים

כמידי יום חמישי של ימי השובבי״ם המקודשים ייערך גם הצהריים מעמד תיקון השובבי״ם בהיכל ישיבת שער השמים בירושלים וזאת למרות השלג הכבד שירד במהלך הלילה האחרון וגורם לאנשים רבים להישאר בבתיהם.

מעמד תיקון השובבי״ם שנערך מידי יום חמישי בשבועות הללו גורר הדים נרחבים בארץ ובעולם כולו. אנשים רבים אשר מודעים לסגולתה של התיקון עושים הכל בכדי להשתתף במעמד נורא ההוד שמזכך את משתתפיו הרבים.
למסירת שמות לחצו כאן

כעת, למרות השלג הכבד המעמד ייערך גם הצהריים בשעה 15:00 בהיכל ישיבת שער השמים בירושלים בהשתתפות המקובלים הגאון הצדיק רבי גמליאל רבינוביץ שליט״א והגאון הצדיק רבי ראובן גרוס שליט״א ועוד מרביצי תורה נוספים מהיכל הישיבה אשר ידם רב להם בתורת הקבלה.


צילום: באדיבות המצלם
למסירת שמות לחצו כאן

בעקבות השלג הכבד שירד במהלך הלילה בעיר ירושלים הודיעו מארגני המעמד המיוחד כי גם מי שלא יוכל להשתתף במעמד יוכל למרות זאת להעביר שמות למעמד וגדולי התורה המקובלים ייערכו את התיקון הנעלה בעבורו. העבירו את שמותיכם כעת ותזכו להיות חלק מהמעמד המיוחד.

למסירת שמות לחצו כאן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו