Yonatan Sindel/Flash90

הממשלה נכנעה: נדחתה ההתייקרות במחירי התחבורה הציבורית

כחלק מהמסים החדשים וגל ההתייקרויות שמטילה הממשלה על האזרחים, היו אמורים לעלות גם מחירי הנסיעות בתחבורה הציבורית • ברקע המחאה הציבורית, הודיעו שרת התחבורה ושר האוצר על דחיית המהלך שהיה פוגע בציבור החלש בישראל

ממשלת בנט-לפיד נבהלה מהזעם הציבורי נגד גל ההתייקרויות, והערב (רביעי) מודיעים שרת התחבורה מרב מיכאלי ושר האוצר איווט ליברמן על דחיית ההתייקרות במחירי הנסיעה בתחבורה הציבורית.

שרת התחבורה, מרב מיכאלי בשיתוף עם שר האוצר, אביגדור ליברמן דחו את עליית המחירים בתחבורה הציבורית, שהיו אמורים לעלות אתמול בהתאם לסל התשומות בתחבורה הציבורית, בדומה להתייקרויות אחרות במשק.

ההעלאה במחירי התחבורה הציבורית נדחתה במס' חודשים, בהם יבחן מבנה המחירים בתחבורה הציבורית באופן הטוב ביותר לנוסעות והנוסעים וככזה שיאפשר להגדיל את השירות הארצי לכלל הציבור. הבקשה לדחיית עליית המחירים הוגשה לוועדת המחירים וזו קיבלה את הבקשה והמליצה לפעול בהתאם.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים ח"כ מרב מיכאלי אמרה כי: "בימים אלה של התייקרויות ועליות מחירים לציבור הישראלי, אני שמחה להוביל, יחד עם חברי שר האוצר, מהלך שבולם לחודשים הקרובים את עליית מחירי התחבורה הציבורית שלנו שמשמשת רבים כל כך".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו