Keren Freeman/FLASH90

בני ברק: פעוט בן שנתיים וחצי נכווה מכוס תה – מצבו בינוני

כוחות החירום הוזעקו לבית בבני ברק בעקבות דיווח על פעוט כבן שנתיים וחצי עם כוויות בדרגה 2 בפלג גופו העליון שנגרמו מכוס שתיה חמה שנשפכה עליו והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר

כוחות החירום הוזעקו היום (שישי) לבית בעיר בני ברק בעקבות דיווח על פעוט כבן שנתיים וחצי עם כוויות בדרגה 2 בפלג גופו העליון. החובשים שהגיעו לזירה העניקו טיפול רפואי לפעוט בשל הכוויות שנגרמו מכוס שתיה חמה שנשפכה עליו. בהמשך הוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר.

מארגון הצלה מחוז דן נמסר כי כונני הארגון הוזעקו לבית בבני ברק בעקבות דיווח על פעוט שנכווה. "יחד עם חובשים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לפעוט כבן שנתיים וחצי עם כוויות בדרגה 2 בפלג גופו העליון והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר".

חובשי הצלה לייבי וייס ודודי אדלהייט סיפרו: "כשהגענו לדירה מצאנו פעוט כבן שנתיים עם כוויות בחזה ובגפיים העליונות, שנגרמו מכוס שתיה חמה שנשפכה עליו. יחד עם חובשים נוספים של הצלה, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני במקום ולאחר מכן הוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר."

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו