באדיבות המצלם

הרב הראשי נועד עם האדמו"ר: "חוק הגיור הוא מסוכן מאוד – צריך לפעול לבטלו"

ברקע חוק הגיור שמקודם בימים אלה על ידי שר הדתות מתן כהנא נכנס הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו למעונו של הרבי מויז'ניץ אשר ביקש לשמוע על פרטי המאבק והדרכים בהם ניתן יהיה לעצור את רוע הגזירה המקודמת בימים אלה

בעקבות המאבק המתמשך והבלתי מתפשר כנגד הכוונה לקדם את חוק הגיור החדש על ידי שר הדתות מתן כהנא ממפלגת ימינה, נכנס היום (שלישי) הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו אל מעונו של מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א בבני ברק.

בפגישה שנמשכה שעה ארוכה ביקש האדמו"ר לשמוע מהרב הראשי על פרטי המאבק והדרכים בהם ניתן יהיה לעצור את רוע הגזירה המקודמת בימים אלו על ידי הממשלה.

האדמו"ר הביע את כאבו מהמצב בדברים נחרצים לרב הראשי: כי "החוק המוצע הוא מסוכן מאוד לעם ישראל ועלינו לפעול בכל הכוח לבטלו", עוד אמר האדמו"ר בכאב "לא יתכן שכאן בארץ ישראל יקרה דבר כזה שיקדמו חוק שכל מטרתו הוא לפגוע בייחוס עם ישראל"

האדמו"ר חיזק את ידי הרב הראשי על מאבקו ועמידתו האיתנה על שמירת חומות הדת בתפקידו וברך כי חפץ ה' בידיו יצלח להרבות כבוד שמיים ולמנוע את חילול השם שמבקשים מבקשי רעתנו. הרב הראשי הודה לאדמו"ר על דברי החיזוק שיתנו כוח להמשך המאבק של היהדות החרדית כולה.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו