צילום: דוברות המשטרה

שני פועלים נפלו אל מותם מקומה 40: תאונת עבודה קטלנית בתל אביב • צפו

שני הפועלים עבדו בקומה ארבעים על פיגום רעוע, פיגום שממנו צנחו אל מותם. מאחר וקיים חשש כי הפיגום עצמו יצנח למטה - במשטרה חסמו את הרחוב משני הכיוונים לתנועת כלי רכב. מפקחי העבודה סגרו את האתר עם צו בטיחות


הפיגום הרעוע. (27א*)

תאונת עבודה: באתר בנייה בגבעת עמל שבתל אביב התרחש הבוקר (רביעי) תאונת עבודה קשה, כאשר שני פועלים נפלו מהבניין למותם. ככל הנראה הפועלים נפלו מקומה ארבעים! לאחר שעבדו על פיגום רעוע.

התאונה התרחשה באתר בנייה שבבעלות איש העסקים יצחק תשובה, ברחוב הרב ניסים בשכונת גבעת עמל שבתל אביב. שני הפועלים שנפלו מגובה רב למותם, הם רזי אבו סבייטן ואחמד זיאד אל-סיאד, מא'-תור שבמזרח ירושלים. השניים היו בשנות ה-30 לחייהם.


צילום: דוברות המשטרה

לאחר שנפלו מהקומה הארבעים באתר הבנייה, הגיעו לזירה חובשים ופרמדיקים של מד"א. הם מצאו את השניים ללא הכרה ונאלצו לקבוע את מותם במקום. מחקירה ראשונית של הפרטים עולה כי הם היו על פיגום ממוכן רעוע, ומשם נפלו אל מותם. במשטרה בודקים כעת האם הם היו קשורים לרתמות – כפי שאמור להיות בעבודה מכזה גובה.

באתר עצמו עדיין קיימת סכנה, מאחר והפיגום עצמו לא נפל עם הפועלים למטה, וקיים חשש כי הוא יצנח על עוברים ושבים. בעקבות כך, הרחוב נחסם לתנועת כלי רכב מרחוב הרב שלמה גורן ועד רחוב קוסובסקי. מפקחי העבודה של מנהל הבטיחות בזרוע העבודה סגרו את האתר בצו בטיחות, ומומחים זומנו למקום לחקור את הכשלים המכניים באותו פיגום.

ברכאל נוני, חובש מד"א שהגיע לזירה, סיפר: "הגענו לאתר הבנייה וראינו שני פועלים מחוסרי הכרה לאחר שנפלו מגובה רב. ביצענו בהם בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ועם חבלה רב-מערכתית קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".


הפועלים שנהרגו. ללא קרדיט

*הסרטון מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא"ל [email protected]. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס"ח-2007

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture