ספר תורה הוכנס לקבר רחל לרפואת האברך החולה

במעמד מרגש הוכנס ספר תורה מהודר לקבר רחל בתרומת אנשי החסד והצדקה הנודעים לשו"ת, לרפואת האברך אוריה בן שושנה רייזל. בהשתתפות ראשי ישיבות ורבנים.

בטקס מרגש הוכנס ספר תורה מהודר לקבר רחל בתרומת אנשי החסד והצדקה הנודעים לשו"ת לרפואת האברך אוריה בן שושנה רייזל שיחי'.

קרא עוד:

[postim]

ציבור גדול של מתפללים ולומדי התורה בקבר רחל התאספו לכבודה של תורה, באוהל שנבנה בסמוך לאתר הקדוש שם התכבדו בכתיבת אות בספר התורה בני המשפחה, הנדיבים, רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ והרב יוסף שווינגר – מנכ"ל המרכז הארצי לפיתוח מקומות קדושים.

יצויין כי בימים אלו הושלם שלב א' בשיפוץ האתר ביוזמת "המרכז הארצי לפיתוח מקומות הקדושים" האמון על ניהול ואחזקת האתר, ובתרומתו של הנגיד הר"ר מענדי קליין ורעייתו שיחי', שבמסגרתו הוקם בית מדרש מפואר ללימוד תורה לכל החפץ, והמבנה כולו שופץ ושוחזר כראוי למקום קדוש זה.

"המרכז הארצי לפיתוח מקומות קדושים" בניהולו של הרב יוסף שווינגר מרכז בימים אלו את התוכניות להמשך שיפוץ המקום, בשיתוף עם המינהל האזרחי, על מנת שהמקום יורחב לתפילות המונים בבטחה. כמו גם משקיע באחזקת וניהול המקום על מנת לאפשר לכל יהודי באשר הוא להגיע אל המקום ולהתפלל בו כראוי.

בסעודת המצווה לכבודה של תורה שנערכה בקומה התחתונה של האתר, השמיעו דברים הרב שמואל רבינוביץ, הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א, הרה"ג אברהם גרינבוים שליט"א, הרב יוסף שווינגר – מנכ"ל המרכז הארצי לפיתוח מקומות קדושים, והנדיבים שתרמו ספר תורה למקום קדוש זה, כאשר כל הדוברים ציינו את המעמד הקדוש של הכנסת בצד השלמת שיפוץ המקום.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו