הדף שיחמם לך את החורף!

עם סיום מסכת שקלים יוצאים שוב ארגוני קביעת עיתים לתורה בחסידויות השונות ב'קמפיין' בזעיר אנפין להגברת שיעורי התורה | ועל דעת הקהל...

כפי שדווח בJDN בחודשים האחרונים, בין ארגוני קביעת עיתים לתורה בחסידויות ובראשם "ועד קביעת עיתים לתורה דחסידי צאנז" מתנהל שיתוף פעולה פורה בארגון שיעורים, חברותות ומשיכת לומדים נוספים לכתלי בית המדרש.

קרא עוד:

[postim]

לקראת כל סיום והתחלת מסכת במסגרת הדף היומי נוצרת הזדמנות למשוך ולחבר לומדים נוספים לדף היומי, וב'וועד' לא שוקטים על השמרים. גם הפעם עם סיום מסכת שקלים והתחלת מסכת יומא הופקה סדרת מודעות מיוחדות וייחודיות הקוראות לציבור לבוא ולהשתתף בשיעורי התורה בדף היומי.

הרב משה בורד מוועד קביעת עיתים בצאנז והרב אהרן ברגר מיגדיל תורה בבעלז מספרים אכן על היענות נרחבת והגדלת מערכי השיעורים הגדלים ברוב סייעתא דשמיא מתקופה לתקופה. ברכת תודה מיוחדת הם משגרים למעצב הרב שמואל שטמר מחיפה שמלווה את הפעילות הברוכה במעשי ידיו לתפארת.

ועד קביעת עתים לתורה בברכת ישכ לידידינו הרר שמואל שטמר על הגרפיקה (1) ועד קביעת עתים לתורה בברכת ישכ לידידינו הרר שמואל שטמר על הגרפיקה (2) ועד קביעת עתים לתורה בברכת ישכ לידידינו הרר שמואל שטמר על הגרפיקה (3)

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

SH אתה חזק

שמוליק שטמר 'ה'מעצב הכי הכי הכי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו