לקראת העצרת: הוקמו ועדות מכינות

העצרת תתקיים ככל הנראה ביום ראשון הקרוב בשעה 4 אחה"צ, בכניסה לירושלים | היערכות לקיום עצרות במקביל בריכוזים החרדיים ברחבי העולם | דיווחים: בכירים בציונות הדתית שוקלים להצטרף למחאה ההיסטורית.

עצרת ההמונים הצפויה להיערך אי"ה ביום ראשון הקרוב מתחילה ללבוש צורה. במשטרת ירושלים כבר הוגשה בקשה לאישור קיומה של העצרת באזור גשר המיתרים, בשעה 4 אחה"צ.

גורמים המעורים בהכנות הקדחתניות לקראת העצרת אומרים לJDN, כי בעצרת לא צפויים ככל הנראה להישמע נאומים מפי גדולי ישראל, וכי העצרת תעסוק אך ורק בקריאה ובזעקה לביטול רוע הגזרה.

הלילה התקבלה החלטה להקדים את העצר בניגוד להחלטה הקודמת לקיימה ביום ראשון ז' אדר ב'. זאת, מתוך מטרה להגביר את הלחץ על ממשלת נתניהו ולמנוע סמיכות בין העצרת לבחירות בבית שמש, מה שעלול להגביר את ההסתה נגד המגזר החרדי ולפגוע בסיכוייו של הרב משה אבוטבול להיבחר פעם נוספת לראשות העיר.

במהלך הלילה נערך מרתון של דיונים לקראת העצרת ההיסטורית, כאשר העסקנים המופקדים על המלאכה פועלים סביב השעון מתוך מטרה להגיע לעצרת מוכנים ומאורגנים.

בלשכתו של ראש בני ברק הרב חנוך זייברט התקיימה ישיבת היערכות ראשונה, במהלכה הוחלט להקים ועדות להכנת העצרת ולניהולה בפועל.

בין היתר הוחלט על הקמתן של ועדת ארגון ואישורים, ועדרת תחבורה וכן ועדת תקשורת. כל אחת מהוועדות תפעל בתחומים שבאחריותה, החל מהסדרת האישורים לקיומה של העצרת במועד ובמקום שנקבע, הקמת במות, גדרות, מערכות הגברה ועוד.

כמו"כ נערכת ועדת התחבורה לארגן צי ענק של עשרות אלפי אוטובוסים שיסיעו את ההמונים מכל רחבי הארץ לעבר מקום העצרת בירושלים. הכניסה לבירה ברכבים פרטיים ככל הנראה תהיה בלתי אפשרית בשעות שלפני קיום העצרת ובמהלכה, והנהגים יידרשו להגיע מדרכים חלופיות דוגמת כביש מודיעין.

ועדת התקשורת נערכת לטיפול במאות כלי התקשורת מהארץ והעולם שיסקרו את האירוע, יספקו להם מרואיינים, מידע כללי וסיוע לוגיסטי במידת הצורך.

על פי המסתמן לפני התיבה יגשו שני שליחי ציבור, האחד הוא חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי ראובן אלבז, והאחר הוא חבר מועצת גדולי התורה של דגל התורה, הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א.

יש לציין כי לצד ההיערכות האינטנסיבית לקיומה של העצרת בירושלים, נרשמים מגעים גם לקיומן של עצרות דומות ברחבי העולם, ובהמשך צפויים עדכונים נוספים במישור הזה.

כמו"כ דווח על נכונות של גורמים בציונות הדתית להצטרף לעצרת המחאה, בעיקר בקרב הציבורים התורניים יותר, שמאוכזבים מאוד מהתנהלותם של נפתלי בנט וחבר מרעיו מסיעת הבית היהודי, אשר מאפשרים לממשלת הזדון להמשיך במסע השמד שהיא מנהלת כנגד המגזר החרדי וכנגד כל דבר שבקדושה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הכנס גם לנשים או לא

אילת זה שם ממגזר לא חרדי האם צדקתי

אם שם המשפחה הוא לא שקד אז זה בסדר

מה עם בעלי תשובה (בלצ'ווס)?
לא יפה

ואם צדקת? נורא חשוב לך לדעת?
יש גם את השם אילת בציבור החרדי.
וגם אם לא- איזו תועלת אתה מפיק מהשאלה שלך?

ואגב- בעברית, קיימים סמני פיסוק ושאלה- והם מיועדים לשימוש…

ליוסף ולנפתלי ב.[נט] :
תענו לענין, ותפסיקו לבלבל את המח, יש שמות בדויים, ויש שמות שאתה לא מכיר מהעזרת נשים של השטיבל שלך, גם יוסף היה השם של לפיד האב, אז תרגע.

ליוסף -אם נשפוט ע"פ השאלה

ליוסף המקורי היה את אסנת. חמותו היתה זליכה.
כולנו שמות בדויים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו