סי-גייט: סוכני החרש שדדו את האברך • פושעים סדרתיים

זוג פושעים סדרתיים מתחפשים במדי שוטרים או סוכני חרש, עוצרים רכבים ושודדים את הקרבנות, כשהם נמלטים לאחר מכן עם השלל מן המקום • משטרת ניו יורק: "זהירות, דווחו לנו"

פרשה חדשה בניו יורק: זוג פושעים סדרתיים מחפשים את עצמם לשוטרים, עוצרים רכבים באמצע הדרך וכך שודדים את הקרבנות, כשבכל הפעמים עד עתה הם מצליחים גם להימלט. הקרבן האחרון ברשתם היה התושב החרדי של שכונת סי-גייט, הקרובה לבורו פארק.

שני השודדים שהיו לבושים כסוכני חרש עצרו בחצות את רבו של האברך בשדרת Y ליד השכונה היוקרתית. הנהג לא חשד בתחילה, ואף לא היתה לו ברירה: השניים הציגו עצמם כעובדי החוק.

קרא עוד:

[postim]

מיד לאחר שהתכרבו אליו השניים הוא חשד שמדובר בפושעים מתחזים. הקורבן לא איבד עשתונות, דרש מהשניים את ההוכחות לכך שהם עובדי מדינה. כאשר קלטו שחזותם התפוצצה החליטו השניים להימלט מ המקום כשהם חוטפים מידי הנהג את המכשיר הסלולרי שלו.

משטרת ניו יורק הוזעקה למקום ופתחה בסריקות. מטעם המשטרה נמסר, כי זו כבר הפעם הרביעית בשבועיים האחרונים באותו אזור, שתרגיל עוקץ שכזה חוזר על עצמו. "ראיתם משהו? תאמרו משהו", חזרו בניו יורק על הססמא הכמעט יומיומית. לעתעתה, עדיין לא נתפסו חשודים במעשה.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו