חדש: צדיקים יסודי עולם ברשת ספרי 'אור החיים'

ספר חדש ומרתק הפותח צוהר ושואב את הקורא לתוך רגעים היסטוריים רוויי קדושה וערגה לימים מלאי רגש יהודי אמיתי, בהנהגתם של צדיקים יסודי עולם, אדמו"רי בית זוועהיל זי"ע • בעריכתו הנפלאה של הסופר הרב יעקב שלמה לוי מוגשים למעלה מאלף עמודים של ביוגרפיה מסודרת, מדויקת, מקיפה ומהימנה של כל שושלת זוועהיל, מלווים במאות תמונות ומסמכים

רשת "ספרי אור החיים" המובילה את עולם הספר התורני, מבשרת על הופעת הספר 'יסודי עולם' – ספר חדש ומרתק הפותח צוהר ושואב את הקורא לתוך רגעים היסטוריים רוויי קדושה וערגה לימים מלאי רגש יהודי אמיתי, בהנהגתם של צדיקים יסודי עולם, אדמו"רי בית זוועהיל זי"ע.

הספר החדש 'יסודי עולם' בעריכתו הנפלאה של הסופר הרב יעקב שלמה לוי, הינו ביוגרפיה מסודרת, מדויקת, מקיפה ומהימנה של כל שושלת זוועהיל, למעלה מאלף עמודים מלווים במאות תמונות ומסמכים, אשר יספקו לקורא שעות רבות של עונג רוחני וקורת רוח.

בספר יגלה הקורא פרק נכבד בתולדות חיי קודש הקודשים, האדמו"ר רבי שלמה זי"ע וכל שושלת האדמו"רים לבית זוועהיל. סיפור תולדותיהם של אדמו"ר רבי גדלי' משה זי"ע, שקברו נודע בשנים האחרונות כמקום המסוגל לישועה וכתל תלפיות לאלפים. ושל אדמו"ר רבי מרדכי זי"ע בעל ה"יקרא דמלכא", נכדו חביבו ויד ימינו של אדמו"ר מוהר"ש זי"ע, שהעביר את מורשתו והיווה דמות בבואה של זקנו הגדול, לדורות הבאים. הופעת הספר החדש היא לקראת היא"צ של הרה"ק רבי גדלי' משה מזוועהיל זי"ע החל בימים אלו.

בהנהלת רשת "ספרי אור החיים" מציינים כי "הספר החדש 'יסודי עולם' מהווה חידוש מרענן ובשורה של ממש בעולם התורה והחסידות. כתמיד, נמשיך להוביל את עולם הספר התורני ונמשיך להיות המקום האטרקטיבי ביותר לציבור שוחרי תורה וחסידות, במגוון ספרים חדשים ושאר תשמישי קדושה".

רשת ספרי 'אור החיים' מזמינה את כלל הציבור להיכנס לאחד מסניפי הרשת ולרכוש את הספר החדש. "הכניסו ברכה לביתכם – 'צדיקים יסודי עולם' – אשר תעשיר את אוצר הספרים בביתכם". ועכשיו בימי החנוכה, תקופה בה כל המשפחה שוהה יחד בבית מומלץ להצטייד בספרים חדשים, ספרי קודש, ספרי קריאה לילדים ולנוער, ושאר תשמישי קדושה במחירים אטרקטיביים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו