יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי הצביע הבוקר: "ש״ס היא מעל הסקרים והסוקרים"

יו"ר תנועת ש"ס ח"כ אריה דרעי השתתף הבוקר בתפילת ההמונים על ציון מרן הגר"ע יוסף זצ"ל ומיהר להצביע כהוראתו להקדים למצוות • לפעילים אמר דרעי כי גם בבחירות 96' וגם בבחירות 99', אף אחד לא צפה את העלייה של ש"ס • צילום: יעקב כהן

יור שס הרב אריה דרעי מצביע הבוקר. צילום יעקב כהן (6)

יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי הצביע הבוקר בקלפי הסמוכה לביתו ויצא לפקח על הפעילות הענפה.

למרות הסקרים דרעי אופטימי ומצפה למספר דו ספרתי של מנדטים. "ניצחנו בבחירות 1996 כשעלינו משישה מנדטים לעשרה כשאף אחד לא חזה. ניצחנו בבחירות 1999 כשעלינו מעשרה מנדטים לשבעה עשר כשאף אחד לא האמין וכך גם יהיה הפעם. ש״ס היא מעל הסקרים והסוקרים.

"בכל מערכות הבחירות ליווה אותי מרן שכיתת את רגליו מעיר לעיר, ממושב למושב וקרא בקולו הברור להצביע אך ורק לתנועת ש״ס. עומדים בפנינו אתגרים לא פשוטים, כדי להחזיר את המהפכה לטובת הדברים שאנחנו מאמינים בהם. שמירה על מסורת ישראל, דאגה לחלשים, השקופים ולזקוף את קומתם של הציבור הספרדי. מרן מלווה אותנו בברכתו ובהבטחתו לכל מצביעי תנועת ש״ס במשך כל השנים.

מאחורי הפרגוד כשאנחנו לבד עם בוראנו נזכור שמרן, האבא של כולנו מסתכל עלינו מלמעלה ומבקש שנחזק אך ורק את תנועת ש״ס ונצביע למענה ולמען המטרות החשובות שלשמה קמה כתנועה.

מרן הקפיד כל השנים להתפלל שחרית מוקדם בבוקר ולהצביע מיד כשהקלפיות נפתחות מבחינת ׳זריזין מקדימים למצוות׳, הצבעה לש״ס זו מצווה, כך פסק מרן וכך מועצת חכמי התורה עושה. הבוקר התפללו כולם סמוך לציון של מרן בנץ החמה ומיד הלכו לקיים את צוואתו של מרן ולהצביע ש״ס.

0 תגובות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו