צפו • ישיבתה הראשונה של הממשלה החדשה

בישיבה החגיגית והקצרה באישון ליל נשא דברים ראש הממשלה נתניהו, והתייחס למערכת הבחירות הסוערת והמשא והמתן הקואליציוני הסבוך, לעניינים הביטחוניים, המדיניים, הכלכליים והחברתיים • "עכשיו פשוט הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולעשות את העבודה" • צפו בתיעוד

.

לאחר שהסתיימה אמש במליאת הכנסת השבעת הממשלה ה-34, התכנסה הממשלה החדשה לישיבתה הראשונה והחגיגית. הישיבה היתה קצרה וארכה דקות בודדות, בהם נשא דברים ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"למרות כל התלאות שהיינו צריכים לעבור כדי להגיע לרגע הזה, אני עדיין נרגש מהמעמד ואני בטוח שגם אתם", פתח נתניהו. "מהרגע הזה אנחנו חייבים לשים את המחלוקות מחוץ לחדר לזה ולהתרכז בעשיית טוב למען אזרחי ישראל – כל אזרחי ישראל".

ראש הממשלה הבטיח כי "אנחנו נפעל בנחישות, באחריות ובתקיפות מול הניסיונות לאתגר את גבולותינו ואת ביטחוננו גם מקרוב וגם מרחוק. יידעו כל אויבי ישראל שמול כל האיומים המופנים נגדנו, יש לנו קווים אדומים – זאת הייתה המדיניות שלנו בממשלות הקודמות, זו המדיניות שלנו גם בממשלה הנוכחית".

קרא עוד:
[postim]

למרות שבהסכמים הקואליציוניים עם כל המפלגות לא אוזכר עניין המשא והמתן המדיני ולו במילה אחת, התייחס אמש נתניהו גם לעניין זה: "אנחנו נמשיך במאמץ לקדם הסדר מדיני תוך עמידה על האינטרסים החיוניים לביטחונם של אזרחי ישראל. במקביל ואולי בסיוע לזה, אנחנו ננסה לממש את ההזדמנויות של התפתחויות אזוריות וצירי פעולה חדשים במדינות המתונות והאחראיות שמסביבנו".

ביחס לנושאים הכלכליים-חברתיים שעמדו בראש סדר היום של מערכת הבחירות האחרונה, הצהיר ראש הממשלה כי "אנחנו נפעל לשיפור רווחת החיים, בדגש על הורדת יוקר המחייה ויוקר מחירי הדיור בפרט, אנחנו נפעל להמשך צמצום הפערים בחברה הישראלית, נמשיך לחבר את הנגב והגליל למרכז ונחזק את התעסוקה שם ובכל הארץ."

נתניהו התייחס גם למחאה הזועמת של יוצאי אתיופיה שהתעוררה בשבועות האחרונים, ואמר כי "אנחנו קשובים לזעקה שעולה מאחינו העולים מאתיופיה ובני משפחותיהם ואנחנו נקים ועדת שרים מיוחדת לטיפול מתמיד בבעיה הזאת בשבוע הבא, בראשותי".

לדבריו, "אנחנו מחויבים לפעול לטובת כלל אזרחי ישראל ואנחנו נעשה את כל מה שאפשר כדי להצדיק את האמון שהעם נתן בנו. עכשיו פשוט הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולעשות את העבודה. ושיהיה לכולנו בהצלחה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רשע מרושע…
אינו מזכיר את שם ה'
אם ה' לא ישמור עיר שוא שקד שומר

אני לא מעוניין ללמד זכות, אבל בנאום בכנסת ראש הממשלה אמר פעמיים בעזרת ד', וכן ראש האופוזיציה אמר בעזרת ד'.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו