מגבירים את הבטיחות בנגב: קטע נוסף בכביש 31 המשודרג מערד ועד נבטים נפתח היום לתנועה

הקטע החדש משלים פתיחה מלאה לתנועה של כביש 31 המשודרג, ממולדה ועד העיר ערד, שאורכו כ- 25 קילומטרים. הכביש ישפר באופן משמעותי את רמת הבטיחות של הכביש ויקצר את משך הנסיעה מערד לבאר שבע באופן ניכר

בשורה טובה לתושבי הנגב. קטע נוסף של כביש 31 החדש, ממבואות ערד ועד צומת נבטים יפתח ממחר בבוקר (יום חמישי), לתנועה, בהדרגה. מדובר בקטע דרך, באורך של תשעה וחצי קילומטרים.

הכביש החדש שיפתח מחר מצטרף לשני קטעי כביש נוספים, באורך כולל של כ- 15 קילומטרים, שנפתחו לתנועה, במהלך השבועות האחרונים. מדובר בקטעי הכביש שבין גשר נבטים לנחל באר שבע ובין נבטים למולדה.

שר התחבורה, הבטיחות בדרכים והמודיעין, ישראל כץ, ציין כי הקטע החדש משלים פתיחה מלאה לתנועה של כביש 31 המשודרג, ממולדה ועד העיר ערד, שאורכו כ- 25 קילומטרים. לדבריו, הכביש שנבנה בסטנדרטים גבוהים ומודרניים ישפר באופן משמעותי את רמת הבטיחות של הכביש ויקצר את משך הנסיעה מערד לבאר שבע באופן ניכר.

מ"מ מנכ"ל נתיבי ישראל, מיכה קופילובסקי, הוסיף כי "במסגרת הפרויקט, הוקמו לאורך הכביש החדש כניסות בטיחותיות ליישובים באמצעות גשרים, מחלפונים ומעברים תת קרקעיים. במקביל, נסגרו באמצעות מעקות בטיחות מעברים, דרכם התפרצו בעבר לכביש כלי רכב ובעלי חיים וגרמו לתאונות קשות".

יצוין כי בקטע החדש שנפתח לתנועה הוקם מחלף חדש – פארק ערד-אל פורעה אשר יביא לביטול צומת אל פורעה ויגביר את רמת הבטיחות באזור.

משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל פרסמו לאחרונה את המכרז האחרון לשדרוג כביש 31, בקטע שבין שוקת למולדה. עם בחירת הקבלן וסיום העבודות בקטע זה, תושלם המשימה הלאומית בנגב להרחבת כביש 31 משוקת לערד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו