בית צדיקים יעמוד • נינה נולדה היום לכ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א

שמחה רבה בחסידות בעלזא המעטירה: נינה נולדה היום למען האדמו"ר שליט"א, נכדה לבנו יחידו הרה"צ אהרן מרדכי רוקח, בת להרב אברהם ספרין • האדמו"ר השוהה בימים אלו במנוחה בטלז סטון, ישוב לקרית בעלזא בירושלים על מנת להשתתף בקידוש

מזל טוב בעלזא: המוני חסידי בעלזא בארץ ובחו"ל קיבלו היום בהתרגשות את הידיעה כי נינה נולדה לכ"ק מרן האדמו"ר שליט"א, בת להרב אברהם ספרין, חתנו של הרה"צ אהרן מרדכי רוקח שליט"א, ונכדו של האדמו"ר מקאמרנא.

המדובר בנינתו השניה של כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א, ובנכדה שניה להרה"צ מבעלזא.

שמחת הקידושא רבה צפויה להתקיים בשבת הקרובה במרכז החסידות בירושלים.

מרן האדמו"ר שליט"א הנמצא בימים אלו במנוחה בטלז סטון, צפוי לצאת כבר ביממה הקרובה לירושלים, בכדי להשתתף בשמחה הגדולה, שמחת ה'קידושא רבה' שכאמור יתקיים בשבת הקרובה, שבת פרשת חוקת.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למי שלא מבין מה השמחה כאן: מדובר באדמו"ר שלא היה לו ילדים עד "11 שנים" אחר החתונה!!! זה לא 3 שנים וגם לא 8 שנים זה "אחד עשרה" שנים ועכשיו ברוך השם הוא זוכה לראות "דורות ודורי דורות" בלי עין הרע !!

אמנם זו חסידות קטנה יותר, אבל גם חסידות קאמארנא כמעט ונכחדה בשואה. גם האדמו"ר מקאמארנא גבעת שאול חיכה כמה שנים עד שהיו לו ילדים. הוא סיפר לי שנושע בזכות תפלתו בכותל המערבי. נראה לי שראוי לציין גם שזו נינת ה אדמו"ר מקאמארנא גבעת שאול

ואוווו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו