נאטם ביתו של רוצח הקדושים בהר נוף; נתניהו: "יש מחיר לטרור, גם למפגע הבודד"

ביתו של המחבל שרצח את המתפללים בהר-נוף, אבו ג'מל עודי בן אעבד, נאטם עפ"י הנחיית כוחות הביטחון • נתניהו: "נשים ידינו גם על המרצחים שביצעו בימים האחרונים את הפיגועים שבהם נרצחו מלאכי רוזנפלד ודני גונן"

הלילה (ד'), בהתאם להנחיית הדרג המדיני, סיימו כוחות הנדסה של צה"ל, בשיתוף עם צוותים של משטרת ישראל, את אטימת ביתו של המחבל אבו ג'מל עודי בן אעבד, בשכונת ג'בל-מכבר במזרח ירושלים.

אטימת הבית בוצעה כחלק מהלחימה המתמשכת בטרור ובתשתיותיו, ובעקבות ביצוע פיגוע הטרור הרצחני שאירע בי"ח בחשוון תשע"ה (18 בנובמבר 2014), בו פרצו המחבלים אבו ג'מל עודי בן אעבד ואבו ג'מיל ג'סאן בן מוחמד למתחם בית הכנסת בשכונת הר-נוף בירושלים, פתחו באש לעבר הנוכחים ותקפו אותם באמצעות גרזנים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בעקבות אטימת ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע בבית הכנסת בשכונת הר נוף בירושלים כי "הטרוריסטים ושולחיהם ימשיכו לשלם מחיר כבד. יש מחיר לטרור, גם למפגע הבודד. נשים ידינו גם על המרצחים שביצעו בימים האחרונים את הפיגועים שבהם נרצחו מלאכי רוזנפלד ודני גונן זכרונם לברכה".

קרא עוד:
[postim]

במהלך הפיגוע הרצחני נרצחו ארבעה מתפללים, הרב משה טברסקי ז"ל, הרב קלמן לוין ז"ל, ר' אברהם שמואל גולדברג ז"ל ור' אריה קופינסקי ז"ל. בנוסף נרצח מאש המחבלים שוטר משטרת ישראל, רב-סמל מתקדם זידאן סייף.

שני המחבלים חוסלו במהלך חילופי האש בזירת הפיגוע על-ידי שוטרי משטרת ישראל.

דובר צה"ל מסר כי צה"ל ימשיך לפעול בהתאם להנחיות הדרג המדיני, תוך שיתוף פעולה עם כלל גופי הביטחון ולא יהסס לנקוט בכלל האמצעים החוקיים העומדים לרשותו על מנת לפגוע במחבלים והגורמים המסייעים להם, ולהרתיע מביצועם של פיגועים נוספים.

אילוסטרציה: Najeh Hashlamoun – פלאש 90

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו