"איזה כיף שיש דברים שלא צריך להתלבט עליהם": דנונה 99 קלוריות

שטראוס משיקה תחת המותג דנונה, סדרת יוגורט, מופחת סוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים, עם 0.7% שומן, בטעמים נפלאים וב- 99 קלוריות בלבד!

לרבים יש שלב בחיים בו הם מתחילים להתלבט לפני אכילת משהו טעים. מהיום לא צריך להתלבט כי אפשר לאכול יוגורט שהוא גם טעים וגם ב- 99 קלוריות בלבד.

שטראוס משיקה תחת המותג דנונה את סדרת "דנונה 99 קלוריות" – היוגורט מופחת סוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים, עם 0.7% שומן, בטעמים נפלאים וב- 99 קלוריות בלבד. חברת שטראוס בחרה לאחד את סדרת "דנונה 99 קלוריות" החדשה עם סדרת "דנונה 0%" הוותיקה תחת נראות סגולה אחת – המאגדת תחתיה את כל הפתרונות לניהול משקל של יוגורט דנונה.

פיתוח סדרת דנונה 99 קלוריות, ערך למעלה משנתיים והיא מושקת בימים אלו בשלושה טעמים: מנגו-אפרסק, פירות יער, אננס- קוקוס. אריאלה שיפנבאור- וייס: "כך צרכן המעוניין לנהל משקל, יוכל לאתר בקלות את הקטגוריה הרלוונטית לו במדף וליהנות ממגוון רחב של מוצרים וטעמים".

לדברי אריאלה שיפנבאור-וייס, מנהלת שיווק שטראוס מחלבות: "ממחקרים שערכה החברה, זיהינו כי אנחנו הישראלים, ובעיקר אלה "המנהלים משקל", מתעניינים יותר בקלוריות ופחות באחוזי שומן. אנחנו רוצים "ליהנות מכל העולמות". כלומר, לצרוך מוצרים שיהיו כמובן טעימים אבל גם מופחתי קלוריות, מופחתי סוכר וללא ממתיקים מלאכותיים. לכן, פיתחנו את סדרת "דנונה 99 קלוריות" מופחת סוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים ובלי להתפשר על הטעם".

סדרת "דנונה 99 קלוריות" בכשרות מהודרת של בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו