בני ברק: מיליוני שקלים הושקעו בשדרוגן של חמש גינות שעשועים ברחבי העיר

המדובר בחמש גינות, בחלקן גדולות, ששופצו ושודרגו באזורים שונים של העיר, במרכזה, בדרומה ובקרוב גם בצפונה • בעירייה אומרים כי המטרה היא לקבוע תכנית רב-שנתית, לביצוע בשלבים של שיפוצן ושדרוגן של הגינות הקיימות ולהוסיף חדשות בשטחים מתאימים

חמש גינות בבני ברק שופצו ושודרגו באחרונה, ברמה גבוהה ובאיכות ייחודית, מתוך מאמץ מיוחד לסיימן לקראת החופשה השנתית ובהתקרב תקופת החגים, כדי לאפשר לילדי העיר ליהנות מהן כבר בתקופה זו. כמו"כ הותקנו בחלק מהגינות מתקני משחקים מיוחדים לנכים, עם תכנית להוסיף בגינות נוספות.

המדובר בחמש גינות, בחלקן גדולות, ששופצו ושודרגו באזורים שונים של העיר, במרכזה, בדרומה ובקרוב גם בצפונה, כשהמטרה היא לקבוע תכנית רב-שנתית לביצוע, בשלבים, של שיפוצן ושדרוגן של הגינות הקיימות ולהוסיף חדשות, ככל הניתן, בשטחים מתאימים.

DSC_1993

את העבודות מבצע האגף לתשתיות ולפיתוח של העירייה, שבראשות מיכאל קקון, חבר הנהלת העירייה ובהנהלת חנוך זיידמן המגבש את התכניות ומפקח על ביצוען. בין הגינות שבוצעו בחודשים האחרונים הקמת גינה, בסכום של 600,000 ₪ ברחוב העליה השניה, בה מעולם לא עמדה גינה לרשות ילדי הסביבה, ובמקום לגינה היא היתה מקום מצבור ללכלוך ולפסולת. בגינה זו בוצעו עבודות תשתית נרחבות כדשא סינטטי, ריהוט, ספסלים, גידור, ריצוף, משטחים ומתקני משחק תקניים.
ת
קרא עוד:
[postim]

בפארק גהה דרום שבשכונת נווה-אחיעזר, שבאחרונה הושלמו בו עבודות הקמת הפארק, לאחר תקופה ארוכה בה העבודות לא יצאו לפועל, נוספה לעבודות פיתוח התשתיות בפארק שכללו גינון, דשא סינטטי, תאורה, משטחים ומתקני משחקים, גם התקנה נוספת של מתקני משחקים חדשים, בסכום של 775,000 ₪, וזאת כדי לענות על הצרכים הרבים בתחום זה בפארק המרווח.

7777

בגינת "באר מרים" שברחוב האדמו"ר מראדזמין, הקיימת כבר שנים רבות, סוכם בביקורו של חנוך זייברט, ראש העיר על הצורך המיידי בשיפוצים ובשדרוג בגינה, ובעקבות זאת בוצעו עבודות נרחבות, בעלות כספית של כמליון ₪, לתאורה, הצללה, ספסלים והוספת מתקני משחקים מדגמים חדשים, להנאתם של ילדי האזור.

ברחוב ראב"ד שבמרכז העיר היה צורך של שנים רבות בפיתוח גינה, ולא מכבר ביצעה העירייה גינה חדשה במקום הכוללת גם מתקני משחק, בעלות של כ-600,000 ₪.

בימים אלו נמשכות עבודות פיתוח ושדרוג בפארק גהה צפון ברחוב רבי משה פארדו שבשכונת אור-החיים, וכבר הושקעו בו כ-1,5 מליון ₪. ובין העבודות שבוצעו- התאורה, הריהוט, דשא סינטטי, הותקנו מתקני משחקים, כשבפארק זה בוצעה חלוקה לשלוש גינות פנימיות בהתאמת המשחקים שבהן לילדים לפי גילאים שונים, ובהם פעוטות, ילדים קטנים וילדים גדולים.

DSC_1910

בתכנית העירייה פיתוח מחודש ושדורג של גינות שונות, ובהן גן בית העירייה שע"ש עקיבא גור, רחוב אביעד שבשכונת קריית הרצוג, רחוב בארי שבשיכון ג' ובאזור שבגבול שכונת נווה- אחיעזר.

באחרונה התקינה העירייה מתקני משחקים לנכים בגינות שברחוב אבן-שפרוט, אלי כהן והאדמו"ר מראדזמין, ובימים אלו הוזמנו מתקני משחקים לנכים בפארק גבעת הזית שבקריית הרצוג ובפארק גהה דרום שבשכונת נווה-אחיעזר, כשהמגמה היא להתקין מתקנים כאלו לגינות נוספות בכל אזורי העיר.

DSC_1947

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו