להב 433: נחשפה מעבדת ייצור של מטבעות מזויפים

היחידה לפשעים כלכליים, להב 433, עצרה הבוקר שני חשודים ועיכבה נוספים לחקירה בחשד שעסקו בייצור מטבעות מזוייפים של 10 ושל 5 שקלים בכוונה להחדירם לשוק

בימ״ש השלום בראשל״צ האריך בשבעה ימים את מעצרם של שני חשודים ובחמישה ימים את מעצרו של חשוד נוסף, שעצרה היחידה הבוקר, בגין חשד שעסקו בייצור מטבעות מזוייפים של 10 ושל 5 שקלים בכוונה להחדירם לשוק.

בתום חקירה סמויה שניהלה להב 433 יאל״כ במסגרתה בוצעה פעילות מודיעינית, מבצעית וחקירתית אשר מנעה את הזליגה של המטבעות המזוייפים לשוק, ערכו הבוקר שוטרי היחידה חיפוש במחסן באיזור גוש דן שעל פי החשד החזיקו החשודים ובמסגרתו נתפסו מכונות, גלופות וחומרי גלם לייצור מטבעות וכן מאות מטבעות החשודים כמזוייפים ברמות גימור שונות.

היחידה עצרה שלושה חשודים, תושב אשדוד יליד 66 ותושב תל אביב יליד 71 שמעצרם הוארך בשבעה ימים, תושב טמרה יליד 75 שמעצרו הוארך בחמישה ימים וכן עיכבה נוספים לחקירה.

גופי האכיפה והכלכלה בארץ ובעולם רואים בחומרה את הנסיונות המוכרים ברחבי העולם להחדיר כספים מזוייפים למחזור. בכוונת משטרת ישראל בשיתוף פעולה הדוק עם בנק ישראל וגופי האכיפה להמשיך ולפעול לחשיפת עבירות ועבריינים בתחום זה ולמנוע את זליגתם של כספים למשק.

צילומים: חטיבת דובר המשטרה
זיוף מטבעות להב 433 יאלכ (2)

זיוף מטבעות להב 433 יאלכ (3)

זיוף מטבעות להב 433 יאלכ (4)

זיוף מטבעות להב 433 יאלכ (5)

זיוף מטבעות להב 433 יאלכ (6)

זיוף מטבעות להב 433 יאלכ (7)

זיוף מטבעות להב 433 יאלכ (8)

זיוף מטבעות להב 433 יאלכ (9)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו