בני ברק: סוכל ניסיון לארגן מרוץ אופנועים תוך כדי חילול שבת מחפיר

בסיור רגלי שביצע איש משמרת השבת העירונית, התגלה המרוץ ברחוב הלח"י בצפון העיר • לקראת השבת האחרונה, פעלה העירייה בשיתוף המשטרה למנוע את המרוץ הבלתי חוקי ואשר רומס את קדושת השבת

מאבק נמרץ שניהלה עיריית בני ברק כנגד ארגון מרוץ אופנועים בשבת האחרונה בצפון העיר, נשא פרי והביא לסיכול התכנית המחפירה.

המדובר בקבוצה של עשרות אופנוענים שארגנו מרוץ אופנועים בשבת לפי שבועיים, תוך חילול שבת המוני, במתחם שבבעלות מנהל מקרקעי ישראל ברח' הלח"י, בלא קבלת אישור המנהל לשימוש בשטח ותוך כדי בהעלמה מכוונת של מידע מהעירייה.

חיים זלץ, מראשי משמרת השבת העירונית ונציגו של הגאון רבי משה יהודה לייב לנדא שליט"א, גילה בסיורו הקבוע את חילול השבת הנוראי. מיד לאחר השבת פנה זלץ אל ראש העיר, חנוך זייברט ואל ממלא מקומו, אברהם רובינשטיין, בדרישה לעשות הכול למניעת מרוץ נוסף.

קרא עוד:
[postim]

נציגי העירייה יצאו למקום ומצאו את המכשירים והמשטחים שהוכנו למרוץ הנוסף שתוכנן להתקיים בשבת האחרונה. בשיתוף-פעולה עם משטרת מרחב דן, ננקטו כל הצעדים החוקיים למניעת המרוץ, ובמשך ימות השבוע סולקו כל המכשירים מהמקום.

בשבת יצאו אנשי השיטור העירוני למקום ומנעו פיזית כל ניסיון לארגון מחודש של המרוץ. בד בבד, פנתה העירייה למנהל מקרקעי ישראל, כדי שלא יאפשר כניסה בלתי חוקית לשטח שבבעלותו.

IMG-20151129-WA0037

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו