"לוי יצחק, תחסר לנו מאוד": המחנך הספיד את אחיינו האהוב • צפו

"אין מושג איזה פרח הקדוש ברוך הוא קטף פה עכשיו. כל הבחורים יעידו, איזה נעים הליכות, איזה כבוד לרבנים, איזו אהבת התורה", מירר הדוד בבכי ליד הקבר הטרי שנכרה ביבנאל

בשעה 3 לפנות בוקר התקיימה ההלוויה הראשונה מבין 6 הלוויות הרוגי האסון בקו 402. הבחור לוי יצחק אמדדי בן ה-17 ז"ל, מתלמידי ישיבת 'ברכת התורה' בבני ברק, הובא למנוחות בבית העלמין ביישוב מגוריו, יבנאל.

לקול בכיות הקהל ההמום, הספיד דודו ומחנכו של לוי יצחק ז"ל את האחיין והתלמיד האהוב שלקח בפתע בגזירת שמים, בעודו בשיא פריחתו.

"לוי יצחק, קשה לי לעכל שאנחנו עומדים ליד הקבר שלך עכשיו… אין מושג איזה פרח הקדוש ברוך הוא קטף פה עכשיו. כל הבחורים יעידו, איזה נעים הליכות, איזה כבוד לרבנים, איזו אהבת התורה… קשה, קשה לעכל את זה. דודי ירד לגנו, הקדוש ברוך הוא ירד לקטוף, אז הוא קוטף את הטובים ביותר. בקרובי אקדש, זה לא פשוט.

"לוי יצחק, תחסר לנו מאוד מאוד, לכל המשפחה, לבחורים, לכל אנ"ש, אנחנו לא מעכלים את זה… באמת נזכה ללמוד מהמעשים הטובים של הפרח הנפלא הזה שאיבדנו. הקדוש ברוך הוא לוקח את הטובים. זה לא פשוט, לא פשוט בכלל, איזה בחור איבדנו, איזה בחור איבדנו. מי שהיה צמוד אליו, החברים, בני הדודים, יודעים איזה הפסד איבדנו פה", אמר בבכי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו