הירי, המרדף והנטרול: השוטרים מספרים על הנס הגדול בשער שכם • צפו

כמו בפיגוע הקשה לפני כשבועיים באותו המקום, בו נרצחה שוטרת מג"ב הדר כהן הי"ד, גם במקרה זה ההנחה היא כי המחבלים התכוונו להגיע לריכוז אוכלוסייה אזרחית ולרצוח יהודים רבים. ערנותם של השוטרים מנעה בחסדי שמים טבח המוני, רח"ל

לצד תאונת הדרכים האיומה שאירעה אמש וגבתה את חייהם של 6 נפשות מנוסעי קו 402 של אגד, היה אתמול יום גדוש בנסים גלויים, עם שני פיגועי ירי ושני פיגועי דקירה שהסתיימו בחסדי שמים ללא נפגעים.

האירוע החמור מכולם התרחש בסביבות השעה 22:50, ליד שער שכם בירושלים. שוטרים ולוחמי מג"ב שפעלו באזור הבחינו באדם חשוד האוחז שקית בידו והורו לו לעצור ולהניח את השקית על הארץ לבדיקה.

בתגובה, שלף החשוד נשק אוטומטי מאולתר, כיוון אותו לעבר השוטרים וניסה לרצוח אותם. הם הגיבו במהירות וירו בו למוות בתוך שניות בודדות.

מיד לאחר מכן, נפתחה אש לעבר השוטרים מקרבת מקום, כ-100 מטרים מדרום לזירת חיסול המחבל. הלוחמים התקרבו, זיהו מחבל נוסף עם נשק אוטומטי, ירו לעברו וחיסלו אותו במקום. בתיק שהשליך נמצאה גם סכין.

מחקירת הפיגוע התברר כי אחד המחבלים הוא שוטר פלסטיני, איש מנגנון הביטחון הלאומי של הרשות הפלסטינית. שמו עומר עמרו, כבן 20.

CbOq88YWcAA27Lmהמחבל עומר עמרו, איש המשטרה הפלסטינית

כמו בפיגוע הקשה לפני כשבועיים באותו המקום, בו נרצחה שוטרת מג"ב הדר כהן הי"ד, גם במקרה זה ההנחה היא כי המחבלים התכוונו להגיע לריכוז אוכלוסייה אזרחית ולרצוח יהודים רבים. ערנותם של השוטרים מנעה בחסדי שמים טבח המוני, רח"ל.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אמרנו לכם אל תתנו להם רובים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו