מתנת הפרידה של יעלון: הקלות לפלסטינים במעברים

על רקע ההודעה כי נרשמת התקדמות במו"מ הקואליציוני שתכניס את ליברמן למשרד הביטחון, הודיע שר הביטחון הנוכחי משה יעלון על תוכנית לשדרוג המעברים והקלות לפלסטינים העוברים בהם

המשא ומתן בין הליכוד לישראל ביתנו לצירופה של האחרונה לקואליציה, מתקדם. אם ליברמן אכן ייכנס לקואליציה, הוא צפוי לשוב לשולחן הממשלה – הפעם, כשהוא שר הביטחון.

מי שעדיין מכהן בתפקיד, משה יעלון, הודיע היום, במה שנראה כאחת ההודעות האחרונות שלו בתפקידו הנוכחי, על שורת הקלות לפלסטינים העוברים מידי יום לישראל, בעלות של מאות מיליוני שקלים.

צוותים של משרד הביטחון ורשות המעברים, משרד האוצר ומתאם פעולות הממשלה בשטחים, בהובלת שר הביטחון משה (בוגי) יעלון ושר האוצר משה כחלון, גיבשו בחודשים האחרונים במשותף תוכנית דו-שנתית לשדרוג המעברים באיו"ש.

התוכנית מיועדת להגדיל את מספר העובדים הפלסטיניים שיעברו במעברים, תוך שיפור התנאים בהם ועמידה ביעדי איכות ושירות. בנוסף יגדילו את ספיקת הסחורות במעברים הרלוונטיים בכ-30 אחוז.

זמני ההמתנה במעברי הפועלים יופחתו בשיעור של 30-50 אחוז. כל זאת תוך שדרוג הרמה הטכנולוגית של האמצעים המצויים במעברים. התוכנית היא בהיקף של 300 מיליון שקל ממקורות המנהל האזרחי המיועדים לאיזור. מימוש התוכנית ילווה על ידי צוות היגוי של משרדי הביטחון והאוצר.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מדהים!!!
תוסיפו עוד הקלות שירצחו עוד!!! למה לא?
ככה זה ישראלי טיפש בהתגלמותו!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו