מדריך מפורט: כך תגיעו לכיכר השבת, למרות העבודות

השבוע יחלו שינויים בהסדרי התנועה ברחוב מלכי ישראל בירושלים, לקראת עבודות התשתית שיחלו בימים הקרובים

ביום רביעי הקרוב,  ז' באייר, יחלו שינויים בהסדרי התנועה ברחוב מלכי ישראל לקראת עבודות התשתית בגאולה שיחלו בימים הקרובים.

השינויים בהסדרי התנועה הינם זמניים לתקופת העבודות, וככל שתחול התקדמות בעבודות יפתחו קטעים מהרחוב לתנועה. בכדי להקל על הנהגים וציבור הנוסעים בקווי התחבורה הציבורית, גם בזמן העבודות הרחוב לא ייסגר כולו אלא במקטעים.

השינויים שייכנסו לתוקפם ביום רביעי הקרוב יכללו שינויים בהסדרי התנועה לרכב פרטי ולתחבורה הציבורית בחלקה.

נסיעה לרכב פרטי תתאפשר בקטע שמרחוב יעקב מאיר עד לרחוב שרי ישראל בשני הכיוונים. בתיאום בין עיריית ירושלים, משרד התחבורה וחברת 'אגד' הוחלט כי התחבורה הציבורית העוברת ברחוב מלכי ישראל לכיוון כיכר השבת תוסט לכל תקופת העבודות, למסלול חילופי הקווים 1, 10, 15, 15א,39, 39א, ייסעו דרך רחוב ברנדיס, ירמיהו, צפניה ויחזקאל.

הקווים 136, 59 ייסעו דרך רחוב ברנדיס, ירמיהו ובר אילן. יצוין כי התחבורה הציבורית מכיוון כיכר השבת לרחוב שרי ישראל, תישאר במתכונתה ללא כל שינוי.

בפרויקט התשתיות המשולב שמבצעת עיריית ירושלים באמצעות חברת 'מוריה', יחודשו וישודרגו כל מערכות התשתיות האזוריות, יחד עם תכנון מחודש של מערך התחבורה ותשתית הכבישים במרחב, במטרה למנוע מצב קיים של סיכונים בטיחותיים וליקויים במערך התנועה.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו