ליברמן: "הכרעה זו מילת המפתח. חייבים למחוק כל רצון להתעסק איתנו"

אביגדור ליברמן בהופעה ראשונה כשר ביטחון בפני ועדת חו"ב: "איראן היא עדיין האיום הגדול ביותר על ישראל" • "כל אויבינו מתכוונים במלחמה הבאה לכוון ולפגוע קודם כל בעורף האזרחי. המשימה היא ליצור הכרעה ברורה"

"כל אויבינו מתכוונים במלחמה הבאה לכוון ולפגוע קודם כל בעורף האזרחי ובאנשים חפים מפשע": כך אמר הבוקר שר הביטחון, אביגדור ליברמן, בועדת חוץ וביטחון.

ליברמן הוסיף: "לכן נושא העורף מקבל אצלנו עדיפות אחרת לגמרי. מכיוון שכך, אם מישהו ינסה לכפות עלינו עימות, כל עימות כזה חייב להסתיים בהכרעה. זו מילת המפתח. אנחנו חייבים למחוק כל רצון וכל מוטיבציה להתעסק איתנו בפעם השנייה. ולכן הכרעה זו מילת המפתח".

לדברי ליברמן, "אין עוד מדינה עם כל כך הרבה איומים: דאעש בסיני, חמאס וג'יהאד איסלאמי בעזה, חיזבאללה בלבנון ואל קעאידה בסוריה – ומעל הכל איראן. איראן היא עדין האיום הגדול ביותר על ישראל.

http://www.jdn.co.il/breakingnews/697609

איראן ממשיכה בכל הכוח בתכנית הטילים שלה ובתכנית הצבאית. לא צריך לנחש מה היעד של הטילים שלה. ראינו במצעד בטהרן שם את הכתובת על הטילים – 'למחוק את ישראל מעל האדמה'. זה שמדינות העולם מתעלמות מהפרה של איראן כלפי החלטות של מועצת הביטחון ושל ההסכם שהיא בעצמה חתמה עליו, זה אומר דרשני".

ליברמן, שזו עבורו ההופעה הראשונה בפני הועדה, לא נמנע מהצהרת כוונות: "זו פעם ראשונה שאני פה כשר ביטחון. אני מתכוון להופיע כאן כשר ביטחון עוד כמה שנים טובות. אני מקווה שזה יהיה להרבה שנים. אנחנו ניצבים מול אתגרים מורכבים ביותר".

מותש, מבודד ומיומן: חיזבאללה עשור אחרי לבנון השניה • תמונת מצב

עימות בישיבת הקבינט • ליברמן לבנט: "מספיק לשאול שאלות"

חכם שלום לשר ליברמן: "אין בטחון גדול יותר משהתורה תימשך"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו