שני מאסרי עולם ועוד 20 שנות מאסר למחבל מבית פנורמה בת"א

לפני כשנה, בשיאו של גל הטרור שפקד את הארץ, רצח המחבל ראד חליל את אהרון יסייב וראובן אבירם הי"ד • היום נגזר עליו עונש מאסר ממושך ותשלום פיצויים ע"ס מאות אלפי שקלים לכל אחת ממשפחות הנרצחים

מאסר ממושך ותשלום פיצויי עתק: זה העונש שגזר ביהמ"ש השלום בתל אביב על ראד חליל, תושב דורא כבן 36, שביצע לפני כשנה את פיגוע הדקירה האכזרי בבית פנורמה בתל אביב.

ע"פ גזר הדין, המחבל ירצה עונש של שני מאסרי עולם במצטבר ועוד 20 שנות מאסר, בנוסף נגזרו עליו פיצויים בסך 258 אלף שקלים לכל אחת ממשפחות הנרצחים בפיגוע.

הטרור הלם בתל אביב: שני הרוגים בפיגוע דקירה קשה בבית כנסת

כזכור, בפיגוע נרצחו הרב אהרון יסייב וראובן אבירם השם ייקום דמם. היה זה ביום חמישי, ז' בכסלו התשע"ו, אז נכנס חליל לחנות לתשמישי יודאיקה בקומה השניה בבנין פנורמה בתל אביב ודקר שני מתפללים שיצאו מתפילת מנחה שנערכה בביהכנ"ס הממוקם בחנות, המתפללים נאבקו עמו ומנעו את כניסתו לחנות. המחבל המשיך וירד אל קומת החניה תוך שהוא דוקר בדרכו אדם נוסף. בחניה עצמה השתלט עליו אזרח ואחז בו עד להגעת המשטרה.

ר' אהרן הי"ד היה בעל תשובה שלזכותו נזקפת גם התחזקותם והתקרבותם של בני משפחתו יבלחט"א. הוא הותיר אחריו אלמנה וחמישה יתומים.

אביו של אהרן, יוסף יסייב, התקשה לעכל את גודל האסון: "הוא היה בן תורה, הוא החזיר אותנו בתשובה", אמר בדמעות. "הילדה הגדולה שלו עלתה השנה לכיתה א' ובתו הקטנה נולדה לפני ארבעה חודשים. אלוקים לוקח אנשים טובים".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו