רובוט אחרי בן אדם: צפו ברובוט העצום שצועד רגלית

עדיין לא ברור איזה שימוש יעשו בו, אך בינתיים, המדענים מדרום קוריאה מתגאים ברובוט העצום שפיתחו, בגובה 4 מטרים השוקל יותר מטון, ומסוגל לחקות את פעולותיו של האדם היושב באזור סגור בתוך הרובוט • צפו

מדענים בדרום קוריאה הרכיבו לאחרונה רובוט מפלצתי וענק ששוקל לא פחות מטון, שיכול ללכת ולחקות תנועות של בני אדם. לפי מהנדסיו של הרובוט, המתנשא לגובה 4 מטרים, האדמה רועדת בכל פסיעה של הרובוט.

על פי התיעוד, נראה אדם יושב מתחת ל"ראשו" של הרובוט המפלצתי, כאשר הרובוט המשוכלל מחקה את תנועותיו, כולל צעידה אנושית. בצורה זו, המפעיל יכול לשלוט בידיים וברגליים של הרובוט ולהזיזן. מה יעשו עם הרובוט? את זה המדענים עדיין לא יודעים.

ויטאלי בולגרוב, אחד ממעצבי הרובוט כתב: "אני רק אגיד לעת עתה שמבחינה מכנית/חומרית/תוכנית/הנדסית, מדובר בפרויקט שאפתני שהצריך לפתח ולשפר הרבה מאוד טכנולוגיות לאורך הדרך. ההתפתחות הזו פותחת יישומים עבור הרובוט בעולם האמיתי, ולפי מה שלמדנו עד כה, הרובוט הזה בהחלט יכול לפתור הרבה בעיות אמיתיות".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יעיל במיוחד לפיזור הפגנות….

הוא מאוד מבוגר כל פסיעה שלו זה שנה

אולי ישלחו אותו לפינוי עמונה…..

אני חושב שכשהמחנך בכיתה יאבד שליטה וחלק מהתלמידים כבר יושבים על אדן החלון ואחד תלוי בפלורוסנט וכמה שוכבים על הארץ (מעשים שבכל יום … ממלמד מאוכזב…) זה כלי בהחלט יעיל…

מר זונדל היקר . חוששני שמקצוע ההוראה ממש לא מתאימה לך….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו