באישור היועה"מ: "רה"מ יזומן לחקירה בשני פרשות שונות"

היועה"מ לממשלה צפוי לפרט באוזני הציבור את התנהלותו בחודשים האחרונים סביב התחקירים השונים שפורסמו בכלי התקשורת נגד רה"מ, כשעד כה הורה שלא לפתוח בחקירה נגד רה"מ ולהסתפק בהליך של 'בדיקה' - לפי שעה לא ידועים פרטי החשדות

הערב דווח כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט היניק אור ירוק למשטרה לחקור את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

מדובר בשני פרשות שונות בהם צפוי להיחקר ראש הממשלה כאשר עד כה טרם נודעו פרטים לגביהן, יחד עם זאת נמסר כי אין מדובר בפרשת הצוללות וכי בימים הקרובים יתואם מועד החקירה.

אמש דווח כי רה"מ שכר את שרותיו של מקורבו פרקליט הצמרת עו"ד יעקב וינרוט וכי השניים אף נפגשו כדי לדון בחשדות כלפי רה"מ בהם צפוי להיחקר, אלא בלשכת נתניהו הכחישו את הדיווח מכל וכל.

יצוין, כי היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, שאישר למשטרה לחקור את נתניהו, צפוי בקרוב לצאת לתקשורת ולהסביר את הליך ההתרחשויות במהלך החודשים האחרונים סביב אינספור הפרשיות והתחקירים שפורסמו נגד רה"מ.

מנדלבליט יסביר לציבור מדוע עד כה הורה שלא לפתוח בחקירה ולהסתפק ב'בדיקה' וכן מדוע בחלק מהפרשיות הורה שלא למשטרה שלא להעמיק בהן יותר מדי ומדוע כעת כן הורה למשטרה לפתוח בחקירה גלויה הכוללת את חקירת רה"מ ככל הנראה באזהרה.

יצוין, כי גורמים משפטיים המעורבים בפרטים ציינו עד כה את התלבטותו של מנדלבליט כעיכוב שאיננו מוצדק וככזה שאיפשר לנתניהו להבין על מה מדובר ולהתכונן לקראת אפשרות שייחקר.

השורה התחתונה היא שהאישור לחקירה מלמד על קיומן של ראיות רציניות, שאינן מאפשרות להמשיך ולטפל במסגרת הליך של 'בדיקה' בלבד.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בשתי פרשות
לא
בשני פרשות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו