פרשת מוזס-נתניהו מסתעפת: ח"כ איתן כבל העיד במשטרה

כזכור, כבל הוא האיש שיזם את חוק 'ישראל היום' ובמשטרה מנסים לברר האם ואלו טובות הנאה תקשורתיות הובטחו לו וליתר התומכים בחוק • במקביל, רעיית רה"מ מסרה עדותך בפרשת המתנות

הפרשה מסתעפת: כשברקע מתרבים הדיווחים על כך שרה"מ לא יעמוד לדין פלילי בעקבות המו"מ שניהל עם נוני מוזס מנסה המשטרה לחקור עוד זוויות בפרשה שמסעירה את המערכת הפוליטית והתקשורתית.

הבוקר דווח כי ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני) מסר עדות במשטרה במסגרת החקירה, זאת בשל מעורבותו בקידום חוק 'ישראל היום'. במשטרה חושדים שכבל, כמו גם תומכים אחרים בחוק, קיבלו טובות הנאה תקשורתיות מקבוצות 'ידיעות' בעקבות תמיכתם בחוק.

נציין כי החשד של המשטרה לא נשמע מופרך לאור עדותה של ח"כ זהבה גלאון בענין. ראו הרחבה כאן.

"לפני יומיים זומנתי על ידי משטרה לבוא ולתת עדות. העדות הייתה קצרה. רצו לבדוק אם נתתי את כל הדברים שיכולתי לדעת כי באמת לא היה לי שמץ של מושג מכל השיח בין שני האנשים, שיח הלא מכובד והמביך הזה", הגיב הבוקר ח"כ כבל בראיון לגל"צ.

התפתחויות גם בתיק 1000 – פרשת המתנות: השבוע העידה במשטרה רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, במסגרת החקירה שמתנהלת נגד ראש הממשלה על קבלת טובות הנאה בשווי מאות אלפי ש"ח.

על פי המידע שמתפרסם, גם רעיית ראש הממשלה זכתה לאותן מתנות שדאג לקנות עבורה איש העסקים ארנון מילצ'ן. היא התבקשה להעיד במשטרה, ויש להדגיש כי זו לא חקירה באזהרה.

באבוד רשעים רינה: למה אנחנו צריכים לשמוח על נפילת 'ידיעות אחרונות'

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו