אהוד ברק: "גם אני אוהב לעשן סיגר, ההבדל הוא שאני קונה אותם"

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, ממשיך בצעדים לקראת מה שנראה כחזרה לזירה הפוליטית ואומר כי "אם ימליצו על אישום נגד נתניהו, הוא צריך להודיע על נבצרות" • לדבריו, "אסור למשטרה להתחמק מלהמליץ להעמיד לדין או לא"

אהוד ברק, ראש הממשלה לשעבר, ממשיך בסדרת ראיונות תקשורתיים לקראת מה שנראה כתוכנית לקאמבק וחזרה לזירה הפוליטית בישראל. היום הוא אומר כי "ראש הממשלה לא יכול לתפקד כשעוסקים בהגשת כתב אישום נגדו. ואם יומלץ להעמידו לדין – עליו להודיע על נבצרות".

בראיון לוואלה הוסיף ברק כי "במדינה מתוקנת, הוא לא יכול היה להמשיך. ראינו את המפכ"ל אומר שהמשטרה בישורת האחרונה, אז אני אומר שהמשטרה צריכה לתבוע בשם זכות הציבור לדעת אם המשטרה בסיכום עבודתה מוצאת שיש פה חומר שמצדיק הגשת כתב אישום. במידה וזה המצב, ואם האוזן המוזיקלית שלי שומעת נכון, אז זה מה שמפכ"ל המשטרה אומר לנו".

לדברי ברק, המפכ"ל רוני אלשיך לא יכול להתחמק מקבלת הכרעה, ואילו נתניהו צריך לקבל אחריות. "אסור למשטרה להתחמק מלהמליץ להעמיד לדין או לא. במידה ויש המלצה להגיש כתב אישום, נתניהו צריך להודיע שנבצר ממנו. כולנו מאחלים לו שזה יהיה לתקופה קצרה ותוכח חפותו. הוא עדיין נהנה מחזקת החפות גם אם יחליטו להגיש כתב אישום. ראש ממשלה איננו יכול לתפקד כאשר עוסקים בהגשת כתב אישום נגדו על התנהגותו האישית. זה לא אנושי לדרוש ממנו. אני חשבתי בעבר שזה לא סביר, ואני חושב שהיום זה לא סביר".

נכון להיום, לא נקבע ממלא מקום לנתניהו למקרה של נבצרות. "מדינה לא מנוהלת על ידי אדם אחד", אמר ברק. "ממנים ממלא מקום, בכל ממשלה נורמלית היה תמיד ממלא מקום. כך כשגומרים את זה, יכול להיות שזה ייקח חודש יכול להיות 60 יום, הוא חוזר אם הכול נקי או נשאר בחוץ אם מסתבר שהוא לא יכול להמשיך".

בנושא בוער אחר, עקץ ברק את נתניהו על חיבתו לסיגרים. "זה לא רק של ראשי ממשלה. יש אנשים שאוהבים לעשן סיגר וזה טוב. אני אוהב לעשן סיגר לפעמים, ההבדל הוא שאני קונה אותם". לדבריו, "קיבלתי לפני 20 שנה סיגרים מאולמרט, ויכול להיות שאיזה חבר מגיע לפעמים ומביא חפיסה, אבל אני לא רואה בזה בעיה. אם כל מה שביבי היה מקבל זה סיגר מפעם לפעם מאיזה חבר, זה לא היה מטריד אף אחד".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אחד מהאנשים המגעילים ביותר עלי אדמות

אם הוא מודה על חבילה פה וחפיסה משם, לך תדע כמה הוא קיבל באמת!
העם דורש חקירות עכשיו!!!!
נגד ברק ונגד אולמרט!

שלא ידבר – הוא היה כ"כ כושל- ועם נתניהו קיבל סיגרים אז מה?

אחד מהנהנתים הגדולים, כל הפוסל במומו פוסל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו