ליצמן: המסתננים עולים לנו 50 מיליון שקל בשנה

סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, טען כי הפליטים מסודן ואריתריאה מקבלים טיפול רפואי על חשבון החלשים בישראל וקרא לשים קץ לתופעה • רשות האוכלוסין וההגירה: 2,031 מסתננים הגיעו לישראל בחודש החולף

סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, אמר אחר הצהריים (ה') כי "מערכת הבריאות סופגת מעל 50 מיליון שקלים בשנה למימון צורכי הבריאות של הפליטים מסודן ומאריתריאה, על חשבון החלשים בישראל". ליצמן אמר את הדברים באירוע פרידה משני בכירים הפורשים ממשרד הבריאות.

"זהו עוול שיש להפסיקו ואני קורא לאוצר להקצות משאבים מיוחדים לכך", אמר ליצמן, והוסיף כי "זו מעמסה תקציבית המביאה לגירעון בבתי החולים. אין כל סיבה שאזרחי ישראל ישלמו מחיר יקר על כך. עניי עירך קודמים".

קרא עוד:

[postim]

מארגון "רופאים לזכויות אדם" נמסר בתגובה כי "מציאות זו היא פרי אוזלת ידו של משרד הבריאות עצמו".

זרם המסתננים גובר

רשות האוכלוסין וההגירה פרסמה היום נתונים המצביעים על עלייה במספר המסתננים המגיעים לישראל מאפריקה. על פי הנתונים, בחודש האחרון נכנסו 2,031 מסתננים ממצרים – לעומת 637 במאי 2011, כאשר מתחילת 2012 נכנסו לישראל 8,644 מסתננים – 5,619 מאריתריאה, 2,808 מסודן והיתר ממדינות אחרות. באפריל נכנסו לישראל 1,083 מסתננים, במרס 1,732, בפברואר 1,053 ובינואר 2,295.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אולי כדאי לקחת את הסודנים לצבא??? רעיון טוב?? הם מכירים את העבודה יותר טוב מהחרדים!!! וכך ג"כ לא יקפחו פרנסתם של ישראלים!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו