אם תעברו לגור בכפר הזה, לא יהיה לכם עבודה אבל תרוויחו טוב

הכפר בורמידה מציע 2000 יורו בחודש וגם מגורים ב-50 יורו למי שיבואו להתגורר בו, בניסיון להרחיב את אוכלוסייתו שהידלדלה בשנים האחרונות. הבעיה? אין עבודה. אבל מי צריך לעבוד?

אם תמיד חלמתם לחיות בכפר נידח ושליו באיטליה, יש לכם הזדמנות לעשות זאת – ואפילו תקבלו על כך כסף. הכפר בורמידה שבצפון-מערב איטליה מציע סכום של 2,000 יורו לכל מי שיסכים לעבור לגור בו, בניסיון להרחיב את האוכלוסייה במקום, אשר הידלדלה בשנים האחרונות.

ראש הכפר דניאל גליאנו, אשר פרסם את ההצעה, מקווה כי התמריץ הזה יפיח חיים חדשים בכפר ההררי, שבו חיים 394 תושבים בלבד. המעוניינים הוזמנו לפנות אליו בכתב או בטלפון, ויוכלו להשתתף במכרז שייערך בעוד חודשיים.

בנוסף, יהיו התושבים החדשים זכאים למגורים בשכירות מוזלת של 50 יורו (54 דולר) בחודש. מי שירצה יוכל לבחור בבית גדול יותר בשכירות של 120 יורו (130 דולר) בחודש. ההצעה של בורמידה כבר עוררה עניין בקרב מועמדים פוטנציאליים.

מה הבעיה בתוכנית? אה, אין הצעות עבודה בכפר. אתם פשוט הולכים להיות מובטלים. אבל במחשבה שנייה, מה כל כך דחוף לאנשים שמרוויחים אלפיים יורו בחודש לעבוד?

התוכנית של בורמידה היא רק אחת מבין כמה תוכניות מסוג זה שהושקו באיטליה, בניסיון להחיות את האזורים הכפריים. כשליש מהכפרים באיטליה סובלים מירידה באוכלוסיה וחלקם נמצאים בסכנת הכחדה, לפי דו"ח של ארגון איכות הסביבה לגמביינטה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נקים שם כולל לאברכים עם 100 משפחות וכל האזור יפרח…

איך מגיעים לפוסט המקורי בפייסבוק? לבדוק את ההצעה..

נו דודי מדיבורים למעשים, ואני רציני אם אתה רוצה נשלח לך את הטלפון שלי.

נראה שיש טעות, לא מדובר ב2000 לחודש אלא במענק ח"פ כמו שכתוב בכתבה בפנים.

שכחתם שאנחנו בארץ ישראל!!!!
לא מוכרים את מצוות ישיבת ארץ ישראל בנזיד עדשים.

רק דרכון אירופאי

כיצד אפשר ליצור קשר עם ראש הכפר ?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו