נשלמות ההכנות לחלוקה הגדולה של סגולת חי רוטל במירון על ידי ארגון הקודש "תינוק בריא"

ארגון "תינוק בריא" שמהווה חוד החנית בעזרה וסיוע בכל בעיה הקשורה למחלות או חשש לבעיות גנטיות לקח על עצמו השנה הזאת להיות לשליח של ציבור גדול המשווע לישועה ומבקש לעצמו ישועה של כדרך הטבע, וכדאי הוא רבי שמעון לסמוך עליו. הארגון עליו סומכים גדולי הדור ומנהיגי העדה את ידיהם בכל הקשור לענייני הגנטיקה השונים, מסייע ומממן בסכומי עתק בדיקות וטיפולים מסובכים שמטרתם להביא לתינוק בריא בס"ד. חלוקת סגולת חי רוטל של ארגון "תינוק בריא" ייערך אי"ה במקום רחב ונוח ליד ציון הרשב"י במשך כל שעות ההילולא החל משעה לאחר צאת השבת ועד לצאת אחרון המתפללים. ניתן עדיין להצטרף לסגולה בטלפון למשרד "תינוק בריא" 1-800-90-9595

ארגון "תינוק בריא" שמהווה חוד החנית בעזרה וסיוע בכל בעיה הקשורה למחלות או חשש לבעיות גנטיות לקח על עצמו השנה הזאת להיות לשליח של ציבור גדול המשווע לישועה ומבקש לעצמו ישועה של כדרך הטבע, וכדאי הוא רבי שמעון לסמוך עליו. הארגון עליו סומכים גדולי הדור ומנהיגי העדה את ידיהם בכל הקשור לענייני הגנטיקה השונים, מסייע ומממן בסכומי עתק בדיקות וטיפולים מסובכים שמטרתם להביא לתינוק בריא בס"ד.
חלוקת סגולת חי רוטל של ארגון "תינוק בריא" ייערך אי"ה במקום רחב ונוח ליד ציון הרשב"י במשך כל שעות ההילולא החל משעה לאחר צאת השבת ועד לצאת אחרון המתפללים.
ניתן עדיין להצטרף לסגולה בטלפון למשרד "תינוק בריא" 1-800-90-9595

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה זה הארגון הזה משהו חדש ?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו