הקטל בכבישים: חסיד ברסלב נהרג מפגיעת משאית סמוך לשדרות

גבר כבן 30 נמצא ללא סימני חיים בתעלה בצד הכביש לאחר שנפגע ממשאית חולפת. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום, מצאו אותו מוטל ולצידו שקית הטלית והתפילין. לצערם הרב, נאלצו לקבוע את מותו

תאונה קטלנית בדרום: הולך רגל כבן 30 נהרג הלילה (ב') מפגיעת משאית בכביש 34 סמוך לשדרות. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום טיפלו בו וביצעו ניסיונות החייאה שבסופן נקבע מותו. הוא שכב בצד הדרך כשהוא חבוש בכיפת ברסלב לבנה ולצדו על הכביש הטלית והתפילין.

ממד"א נמסר כי "בשעה 01:30 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב לכיש על הולך רגל שנפגע ממשאית בכביש 34 לכיוון יד מרדכי סמוך לצומת ניר עם. פרמדיקים של מד"א ביצעו ניסיונות החייאה ולבסוף נאלצו לקבוע את מותו".

יעקב ישראל בר יוחאי, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בהולך רגל ללא רוח חיים כתוצאה מפגיעת משאית. הולך הרגל שכב בשולי הכביש כשהוא ללא הכרה וללא דופק ונשימה ולמרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהם סבל. נהג המשאית פונה במצב קל לבדיקות בבית החולים".

פאראמדיק מד"א איליה שפירא סיפר: "ראינו גבר כבן 30 שוכב בתעלה בצד הדרך כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, הוא סבל מחבלת ראש ומפגיעה רב מערכתית, ערכנו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מהמשטרה נמסר כי "היום לפנות בוקר, סמוך לשעה 01:30, משאית פגעה בהולך רגל, בכביש 34, ק"מ 13, סמוך לניר עם. מותו של הולך הרגל נקבע במקום. כוח משטרה ובוחני תנועה הגיעו לזירה, אספו ממצאים ופתחו בחקירה נסיבות התאונה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו