הערכה: כתב אישום על ניגוד עניינים נגד נתניהו בפרשת המתנות

יצא בזול? תיק 1000: המיליארדר ג'יימס פאקר ייחקר בימים הקרובים, זאת לאחר ש-11 עדים נוספים נחקרו לאחרונה. גורמים המקרובים לחקירה מעריכים: מתגבש כתב אישום נגד נתניהו רק במקרים בהם פעל בניגוד עניינים

פרשת המתנות (תיק 1000) לקראת הכרעה? המיליארד האוסטרלי ג'יימס פאקר ייחקר כבר בימים הקרובים, אך המועד המדויק טרם נקבע. כמו כן יתבצע חיקור דין של אדם אחד נוסף בלבד, כשכל יתר חיקורי הדין בוטלו – כך נחשף הערב בערוץ 2.

ע"פ הדיווח, בשבועות האחרונים העידו 11 עדים נוספים בפרשה. עוד דווח כי "במשרד המשפטים התקבלה החלטה שלא יוגש כתב אישום על חוק המתנות, אלא רק באירועים ומקרים בהם פעל נתניהו בניגוד עניינים", קרי: פעל באופן כלשהו לטובת קידום האינטרסים של נותני המתנות.

יצוין כי לפני מספר ימים אמר המפכ"ל רוני אלשיך כי החקירה קרובה לסיום, ואילו פרקליט המדינה, שי ניצן, התבטא לפני מספר שבועות: "אמנם לא מדובר ביום-יומיים, אך אני מקווה שלא מדובר בעוד חודשים ארוכים…הלוואי שאפשר היה לסיים את החקירה יותר מהר".

כזכור, רה"מ הגיב לא פעם בביטול על הפרסומים סביב פרשה זו ואחרות. "לא יהיה כלום כי אין כלום, מדובר באוויר חם בלבד", כלשונו.

"לא ידעתי, לא שמעתי": גירסת נתניהו לחוקרים ב'תיק 1000'

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו