ההילולא אשתקד. צילום: "חדשות 24"

היום: הילולת סנגורן של ישראל הרה"ק מברדיטשוב

מאות יצאו וצפויים לצאת לאוקראינה לפקוד את ציונו של בעל ה"קדושת לוי" רבי לוי יצחק מברדיטשוב הידוע כ"סניגורם של ישראל" לרגל יום ההיולא שחל היום כ"ה תשרי • לקראת יום ההילולא מעניקים בהכנסת אורחים "אש"ל רבי לוי יצחק" הזדמנות פז להיות שותפים לפעילות לע"נ בעל ההילולא

מאות יצאו וצפויים לצאת לאוקראינה לפקוד את ציונו של בעל ה"קדושת לוי" רבי לוי יצחק מברדיטשוב הידוע כ"סניגורם של ישראל" לרגל יום ההיולא שחל היום כ"ה תשרי.

בשנים האחרונות גוברת הנהירה ובכל שנה היא מתעצמת. השנה נערכו כמה חידושים ובהם הקמת הכנסת אורחים חדש, היחיד אשר נמצא בסמוך ממש לבית העלמין ואינו מצריך נסיעה ברכב. עד עתה לא היה בנמצא הכנסת אורחים בסמוך ממש לציון ובניגוד למקובל בציוני צדיקים במעז'יבוז', אומן, ליז'ענסק וכו', בברדיטשוב לא היה בנמצא קאווע שטיבל ושירותי הכנסת אורחים, והשנה השתנתה התמונה עם פתיחת הכנסת אורחים "אש"ל רבי לוי יצחק" של הרב ישראל אהרן רובין, אשר מעניק בכל ימות השנה שתיה כיבוד ושירותי נוחיות חינם בסמוך ממש לציון, למעשה רק צריך לעבור כביש.

בסמוך לשם פועלת גם המלונית החדשה שבנה הרב ישראל אהרן רובין ונותנת אפשרות להתארח במרחק דקת הליכה מהציון וליהנות גם מארוחות מגוונות ועשירות, כשרות למהדרין.

לקראת יום ההילולא מעניקים בהכנסת אורחים "אש"ל רבי לוי יצחק" הזדמנות פז להיות שותפים לפעילות לע"נ רבי לוי יצחק מברדיטשוב ולזכות להחיות את נפשות ישראל ובזכות אלפי הברכות המבורכים במקום, וכן לכך ששם התורמים וקרוביהם יוזכרו ביום ההילולא או לאורך 40 יום רצופים.

התורמים אשר ינדבו את הוצאות הכנסת האורחים בכיבוד, שתיה חמה ושירותי נוחיות לשבוע רצוף בעלות 180 דולר (ניתן גם בתשלומים בכרטיס אשראי) יזכו ששמם יוזכר בתפילה בציון הק' לאורך 40 יום ובהם ביום ההילולא רבה, ואילו המנדבים יום פעילות בעלות 26 דולר יזכו ששמם יוזכר בתפילה בציון סניגורן של ישראל ביום ההילולא עצמו. המעוניינים לנדב את ההוצאות ולזכות לפעול ישועות בזכות האי צדיק מוזמנים לפנות למספר 058-32-60-743. ניתן לתרום גם באמצעות כרטיס אשראי.

יצויין כי רבים מהפוקדים את הציון אף מתארחים וזוכים לאש"ל מלא במלונית שע"י הכנסת אורחים 'אש"ל רבי לוי יצחק' אשר מסדר על הצד היותר טוב את החלק הגשמי על מנת להחיות נפשות ישראל בבואם לשפוך שיח בציונים הקדושים. במלונית המרווחת מוצעים שירותי אירוח ברמה גבוהה ביותר ובכשרות למהדרין.

הרב ישראל אהרן רובין אמר: "אנחנו מברכים את כל הבאים בברכת ברוכים הבאים ומזמינים את כולם ליהנות משתיה כיבוד ושירותי נוחיות ללא תשלום גם בהילולא וגם לאורך כל ימות השנה. השנה אנו גם מעניקים אפשרות להזכיר שמות בייארצייט של הצדיק וגם להזכיר 40 יום רצופים. וזכותו של הצדיק תגן על כולם אכי"ר".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו