שלטי תמיכה בכהנא הוסרו; עוצמה יהודית מאיימים בתביעה

שלטי חוצות המפרסמים את מועד האזכרה לרב מאיר כהנא הוסרו היום מבתי מלון באזור הכניסה לעיר בירושלים, בעקבות לחצים של חברי כנסת וארגוני שמאל. עו"ד איתמר בן גביר כבר הודיע כי יגיש תביעה. "זה סוף חופש הביטוי בישראל", אמר

שלטי חוצות המפרסמים את מועד האזכרה לרב מאיר כהנא הוסרו היום (רביעי) מבתי מלון בשדרות הרצל באזור הכניסה לעיר בירושלים, בעקבות לחצים של חברי כנסת וארגוני שמאל. על השלטים הופיעו גם דברי תמיכה בראש ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין.

עיריית ירושלים אישרה לזכיין לתלות את השלטים. אתמול פנתה חברת הכנסת קסניה סבטלובה מהמחנה הציוני למפקד מחוז ירושלים, יורם הלוי, וביקשה להסיר את השלטים התומכים בראש תנועת כ"ך לשעבר. חבר הכנסת עיסאווי פריג' ממרצ אמר כי "מדובר באקט שכולו מתן לגיטימציה לטרנספר, שנאת ערבים וגזענות. מדובר באירוע שלא ראוי לפרסום כה מובלט ומוטב היה שלא היה מתקיים כלל".

על פי טענת פעילי הימין, המלונות והזכיין הפרו החוזה מול ראשי עוצמה יהודית, ברוך מרזל ומיכאל בן ארי והחליטו באופן חד צדדי להסיר הפרסום בנימוק כי "אנשי שמאל יחרימו את המלון…". בתגובה אומר ברוך מרזל: "כאשר יענו אותנו כן נרבה וכן נפרוץ לא נכנע לטרור השמאלני וכתג מחיר נכפיל את תקציב הפירסום לאזכרה של מו"ר הרב כהנא הי"ד"

עו"ד איתמר בן גביר הודיע לזכיין כי תוגש תביעה על חצי מליון ש"ח בגין הנזק שנגרם והפרת החוזה. "לא יתכן ששלט שאושר לפני הצבתו ע"י כל הגורמים בעירית ירושלים ואין בו כל בעיה חוקית יוסר רק בגלל לחץ טרוריסטי של מתנגדים פוליטיים זה סוף חופש הביטוי בישראל", טען.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו