וושינגטון: ניסיון נוסף למנוע העברת תיקו של רובשקין לעליון

התובעים במשפטו של רובשקין מתמהמהים בנתינת תירוץ מדוע לא לגשת לבית משפט עליון. בנוסף, משפחתו מכניסה בקרוב ספר תורה לזכותו, שחלקו ממומן מכספי תשב"ר

זו כבר הפעם הרביעית שהתובעים במשפטו של רובאשקין מבקשים מהסנגוריה הארכת זמן. היום (ג) הם ביקשו שוב- כאמור בפעם הרביעית , הארכת זמן כדי למצוא תירוץ מניח את הדעת למניעת העברת המשפט לביהמ"ש העליון בוושינגטון. במהלך החודשים האחרונים התאריך נדחה שוב ושוב, היום (ג') אמור היה להיות המועד האחרון, אך הם בקשו דחיה עד יום ששי- ער"ש.

קרא עוד:

[postim]

הסנגוריה רואה בכך סימן טוב משום שאין זה מצוי שהתביעה תבקש הארכה פעמים רבות כל-כך, והדבר מראה כי טענותיהם קלושות וביהמ"ש העליון לא ירשיע בעקבותיהם את רובשקין. עוד אמרה הסנגוריה כי נראה שהם מחפשים למנוע בכל דרך את הגעת הדיון לבהימ"ש העליון.

ילדים רבים מרחבי ארה"ב קיבלו עליהם קבלות טובות לזכותו של רובשקין. רבים מנוי-יורק שולחים לו מכתבי עידוד וחיזוק וכן תורמים דולר המקנה להם חלק בספר התורה שנכתב לזכות ר' שלום מרדכי בן רבקה.

ר' געציל רובשקין, בנו, מספר לJDN שביקר את אביו ביום ב' בכלא והלה היה מעודד ולא נראה מיואש כלל. עוד אמר בנו, כי הם מתכננים הכנסת ספר תורה גדולה המיועדת לכלל הציבור, וחלק גדול יהיה מתרומתם של ילדי ישראל הטהורים שלא טעמו טעם חטא.

ספר התורה כבר נמצא בשלבים מתקדמים, הסופר מתאמץ ככל יכולתו כדי להשלים את כתיבתו של הספר כמה שיותר מהר.

כאן ב JDN נמשיך לעדכן בהתפתחויות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו