בורו פארק: דב הייקינד מגיב בחריפות לראש העיר

ימים ספורים חלפו מאז ראש העיר אמר את דברו בעניין ה'מציצה' בברית המילה. חבר מועצת העיר דב הייקינד מגיב ומבקש מרה"ע לא להתערב בנושאים לא לו.

שלושה ימים חלפו מאז כינס ראש עיריית ניו יורק מייקל בלומברג מסיבת עיתונאים בה הודיע כי לא יאשר את ביצוע 'המציצה' בפה במהלך קיום הברית.

קרא עוד:

[postim]
דברי ראש העיר עוררו סערה בכל העולם, היהדות החרדית בעולם כולו התקוממה לשמע הדברים.

אמש (ה) הגיב חבר מועצת העיר מטעם בורו פארק, דב הייקינד לראש העיר ואמר, מילים אלו שראש העיר בלומברג אומר בעניין המציצה הינם מכה קשה לעם ישראל.
3,300 שנה אנחנו ואבותינו קיימנו את מצוות הברית בשלימותה, כולל את עניין 'המציצה בפה', ושום ועדה רפואית שתקום לא תמנע מהעם היהודי להמשיך ולקיים את המצווה בשלמותה.

הייקינד הוסיף ואמר, ראש העיר אמר ביום ג' שתפקידה של העיר להגן ולשמור על ילדיה, ולכן הוא רוצה לאסור את 'המציצה' בפה, אני בכנות אומר לכם, אני מזועזע מחוסר הרגישות בדבריו, וכי יש מישהו ששומר על ילדיו יותר מאיתנו היהודים החרדים???

לסיום דבריו אמר הייקינד, אני מבקש בתחנונים מראש העיר שיתייחס בכבוד לרגשות הקהילה היהודית ולא לדבר בהתנשאות כלפי המסורת שלנו, הוויכוח כאן לא נסוב על שטויות, אלא על עקרונות דת שאנחנו לא נוותר עליהם. כשמגיעים לדבר על נושאים כאלו יש לנהוג ברגישות ובכבוד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו