כן אנחנו יכולים – אחדות מנצחת ומחייבת

האחדות המקיפה מקיר לקיר שנרשמה ביהדות התורה הביאה את ההצלחה הכבירה / בזכות גדולי ישראל שעשו 'שמיניות באוויר' למען השלום ובזכות כל יחד ויחיד / תפקידנו כעת לשמר ולטפח את השלום במלוא העוז / כאיש אחד בלב אחד

כן אנחנו יכולים…! זו התחושה אליה קמו היום בבוקר מאות אלפי בני היהדות הנאמנה שהצביעו בהמוניהם עבור 'המפלגה החרדית ביותר' כפי הכינוי החדש שהצמידו לה חסידי חב"ד. קדמו אליהם אלפים ואולי רבבות שלא יכלו לעצום עין במהלך הלילה עדי ייוודעו תוצאות האמת של יום הבוחר שעבר עלינו לטובה.

קרא עוד:

[postim]

'אחדות' -זו מילת הקסם המרחפת כעת מעל האווירה המחושמלת בשורות הציבור החרדי. הנה ראינו שגם אנו יכולים. על אף התחזיות הפסימיות של גורמים שהתעקשו כל העת לומר שאין טעם להתכחש לעובדה שה'מחלויקעס' היא אבן יסוד במהותה של היהדות החרדית, כאילו אי אפשר בלעדיה, והיא היא הבונה את העולם, וכל שני יהודים מחזיקים בשלוש דעות שונות ומנוגדות לחלוטין, וכו' וכו', למרות הכול הוכחנו לכולם שגם את המשוכה הזאת ניתן לצלוח עם מאמץ לא מועט ועם הרבה רצון טוב.

אין זה בזכותנו לבד, אלא בעיקר בזכות מרנן ורבנן רועי האומה שליט"א שעשו 'שמיניות באוויר' למען השלום והאחדות במחננו פנימה, בשיתוף פעולה הדוק עם נציגינו היקרים, אך אין ספק שכל אחד ואחד מאתנו ללא יוצא מן הכלל תרם גם את חלקו למען ההצלחה המסחררת של האחדות בקרב אנ"ש.

יש אומרים שסוד ההצלחה טמון במשהו אחר, ההצלחה היא : הפחד מפני גזירת הגיוס שהצליח לעורר קהלים רבים ואנשים רבים מאוד מאדישותם, וגרמה להם להתעלות קצת-הרבה מכל החישובים הקטנוניים ולהבין כי עת צרה היא ליעקב וממנה – כלומר: מחיזוק כוחה של 'יהדות התורה' -יוושע (כמובן בגדר ההשתדלות המחויבת יחד עם המון סייעתא דשמייא בעז"ה).

איננו שוללים תזה זו, זה נכון מאוד ואמתי ביותר. אולם ניסיון העבר הוכיח שכאשר אין אחדות בין השורות ולא כולם מיישרים קו עם רצונם של גדולי ישראל, אזי המצב לא טוב בכלל, ולא יועילו שום תחושות פחד אימה וחרדה לשנות כלום.

אף שהפחד בטבעו משתק, לעומת זאת החיכוכים והתגרות משתקים עוד יותר ומצליחים בדרך כלל לגבור אף על הפחד הגדול ביותר. משכך אנו חוזרים שוב על מילת המפתח, מילת הפלאים: 'אחדות'.

אחדות זו היא אשר עמדה לנו במערכת הבחירות הנוכחית להגיע להצלחה הכבירה של 7 מנדטים עבור יהדות התורה לאחר תקופה ארוכה של התייבשות במדבר הסטטוס של 5-6 מנדטים לכל היותר.

זה משמח מאוד וזה גם מחייב. מצד אחד עלינו להודות ולשמוח שב"ה הצלחנו להגיע לאחדות תקדימית שאינה זכורה כלל להיסטוריונים רושמי הקורות של אגודת ישראל – דגל התורה. ומאידך עלינו לדעת שזה מחייב. מחובתנו לתפוס את האחדות היקרה מפז, להחזיק בה בעשר אצבעות פלדה, ולהישבע לה אמונים שלא נעזוב אותה בכל מחיר.

כעת המבחן. לנו ולנציגינו. לעמוד בגבורה מול כל הפיתויים והניסיונות ובלבד שהאחדות תשתמר במלוא עוזה ותפארתה.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבוד לJDN, שייצגו בכבוד את היהדות הנאמנה, רק תראו לדוגמא כלי תקשורת אחרים שבגלל שלא פרסמו אצלם את התעמולה של ג', הם הזיקו והפריעו לג', [בסוף מתברר שהם לא יכולים להפריע והם לא כאלה בעלי השפעה] או לדוגמא אתר לדעת שבלי בושה פרסם את מפלגתו של אמסלם. תודה מיוחדת על השידור של קול ברמה.

ישנו אתר בשם "לדעת" שפירסם את אמסלם בשביל בצע כסף. מלבד זה אותו אתר מושכר לנתי גרוסמן תמורת אי אלו מזומנים, שם הוא מנסה ליצר פרופוגנדה נגד יתד נאמן וגדולי הדור. פלא שנתיב עדיין לא חסמו אותו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו