מדינת ישראל נגד תורת ישראל || נאומו של אייכלר בכנסת

לפניכם נאומו המלא של חבר הכנסת הרב ישראל אייכלר אמש במליאת הכנסת, לפני הצבעתם הח"כים בעד ונגד חוק גיוס בני הישיבות

היום הזה ייזכר לדורות כיום בו מדינת היהודים הכריזה מלחמה נגד תורת ישראל.

קרא עוד:

[postim]

בשעה שהוגש החוק למלחמה בחרדים אמרנו סליחות ותקענו בשופר ונפלו חומות יריחו אנחנו לא מפחדים
"הֵמָּה, כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ, וַנִּתְעוֹדָד"

משרד הביטחון החליט לפטר רבבות קציני וחיילי קבע מיותרים. כל ראשי הצבא מודים בסתר כאנוסים בספרד, שאין שום צורך בטחוני בגיוס חובה בכלל וגיוס חרדים בפרט. מחזורי הגיוס גדלו וצבאות ערב מפוצלים, מלחמת הטילים והמחשבים, המודיעין והטכנולוגיה, יכריעו את גורל המלחמות הבאות. הצבא נערך לקיצוץ גייסות מאסיבית והשקעות עתק בטכנולוגיה עילית.

ח''כ ישראל אייכלר בכנסת  (1)

לכן כל מי שמדבר על גיוס תלמידי ישיבות בכפיה יש לו מטרה אחת: מלחמת תרבות וביצוע תכנית ההתנתקות מן התורה ומן החינוך היהודי.

זאת מלחמת תרבות, שהכריזו המפלגות הריפורמיות השותפות בקואליציה. עד היום השתמשו בבג״צ והיום כבשו את הממשלה. הם מבקשים לגייס את הנוער החרדי למלחמה נגד התורה והאמונה. הם מבקשים להפוך את הצבא כמכשיר מלחמה נגד היהדות ולא נגד אויבי ישראל. אין לך חוצפה גדולה מזו. לא מגייסים ערבים כי מבינים שערבי לא יכול להילחם באחיו הערבים. אבל גוזרים גזירת הקנטוניסטים, נגד לומדי התורה, כדי לבולל אותם בתרבות הרעה.

ישנם אנשים שרוצים חרדים שאינם לומדים בצבא, מתוך רצון טוב וסולדריות לאומית הם מוכנים להמשיך ולאפשר ללומדי תורה להגן על עם ישראל בתורתם. אבל בטוח שמחוקקי חוקי כפיה אנטי דתית, לעקור עמלי תורה מן הגמרא אין להם ענין בחיילים חרדים נושאי נשק. לכן הם חוקקו כי לימוד התורה היא עוון פלילי.
אדרבה, הם חוששים מריבוי חובשי כיפות חמושים שיתנגדו בכוח, להחרבת בתיהם ביהודה ושומרון.

ח''כ ישראל אייכלר בכנסת  (2)

כבר היום מזהרים מפני "הדתה" בחיילים דתים בצבא הם מקדמים רק קצינים שהסירו כיפותיהם או המירו את אמונתם והתבוללו בתרבות הרעה עם הכיפה. לכן לא איכפת להם שהחרדים לא יתגייסו.הם סומכים על כך שאף בן ישיבה לא יתגייס. לא יעזור לכם. אפילו אלה שהתפתו לחשוב על מסלולי גיוס, יודעים היום את הכוונה הזדונית של נציגי הריפורמים הכנסת. הם יוכלו להמשיך ולהציג אותם כ״פרזיטים״ שאת דתי המלך אינם עושים ולמדינה אין שווה להניחם.

בכך יוכלו להמשיך ולשלול את הלגיטמיות של קיומה של המשפחה ברוכת הילדים המגדלת ילדים יהודים נאמנים למסורת אבות וימשיכו לשאת את נר הנשמה היהודית לדורי דורות.

נציגי הליכוד והבית היהודי, אתם מצביעים היום על חוק שקובע שלומדי תורה מעל גיל 21 הם עבריינים פליליים, כאחרון הרוצחים והפושעים שמקומם בבתי הכלא.

בכתב האישום שיוגש לבית המשפט לעריקים ייכתב: ממשלת ישראל נגד תורת ישראל.

היום הזה ייזכר לדורות כיום בו מדינת היהודים הכריזה מלחמה נגד תורת ישראל.

אנו מתפללים שבזכות לומדי התורה במסירות ובנאמנות, הקב"ה יגן על המוני בית ישראל מפני הקטרוג שבהכרזת המלחמה נגד תורת ישראל שנחקקה היום בכנסת. אחינו בית ישראל נתונים בצרה ובשביה ותושבי הארץ מקרית שמונה דרך גוש דן עד לדרום מטווחים בכוונות הטילים מאיראן ועד חיזבאאלה וחמאס. רק בזכות התורה והתפילה, תגן עליהם מפני עוון הכרזת המרד של אלה שהצביעו בעד עקירת התורה. מי שיתן ידו לחוק זה, לא נשכח ולא נסלח.

עד כאן תוכן הנאום.

לפני ההצבעה קרע חבר הכנסת אייכלר את חולצתו, כמו שאר חבריו למפלגה.

ח''כ ישראל אייכלר בכנסת  (6) ח''כ ישראל אייכלר בכנסת  (3) ח''כ ישראל אייכלר בכנסת  (4) ח''כ ישראל אייכלר בכנסת  (5)

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו