הגר"ע יוסף חיזק את תלמידיו של הגר"ש טולידנו מאשדוד לרגל הימים הנוראים • וידאו וגלריה

משתתפי השיעור של הגר"ש טולידנו רו"כ 'בית מאיר' באשדוד זכו לשמוע דברי חיזוק ולקבל את ברכתו של מרן הגר"ע יוסף שליט"א לקראת הימים הנוראים • מרן הגר"ע יוסף: 'מצוה גדולה על כל אחד מהשיעור להביא חבר נוסף לשיעורי התורה כדי להשפיע ולחזק את הרבים'

לקראת הימים הנוראים זכו חלק ממשתתפי השיעור השבועי בבית הכנסת "היכל בני אסרף" ברובע ה'סיטי' באשדוד בראשותו של רב בית הכנסת בנש"ק הרה"ג רבי שמואל טולידנו ראש כולל "בית מאיר", לביקור נדיר ומיוחד בבית מדרשו של מרן הגר"ע יוסף שליט"א בירושלים כדי לשמוע דברי חיזוק והתעוררות לקראת ראש השנה והחגים הבאים עלינו.

קרא עוד:

[postim]

שיעורי התורה של הגר"ש טולידנו אשר בהם משתתפים מאות צעירים בכל ימות השבוע ובשבת קודש, קבעו להם מקום בזיכוי הרבים גם מחוץ לאשדוד כמו בדימונה, אשקלון, כפר סבא, תל אביב פסגת זאב וירושלים.

לאחר תפילת ערבית הקהל גדש את היכל בית הכנסת ואת המעברים שהיו מלאים עד אפס מקום. מרן הגר"ע יוסף שליט"א הסביר בהרחבה את מעלתם של ימי חודש אלול הנותרים עד ליום ראש השנה אשר בו ניתן להתעורר ולהתחזק בקיום תורה ומצוות כדי לזכות בדין.

תלמידיו של הגר''ש טולידנו אצל הגר''ע יוסף - אלול תשע''ב (7)

בדבריו עמד גם על מעלת לימוד התורה שזהו סניגור גדול ואמר: אשרי אדם הקובע עיתים לתורה, ב"ה ה' זיכה אתכם ברב חשוב ותלמיד חכם, מזכה הרבים המשקיע בשיעוריו בהלכה ובאגדה ויש מעטים שה' זיכה אותם לדבר בשפה ברורה והלכה למעשה. ופנה למשתתפים בקריאה שהמשתתפים בשיעור לא די שבאים לשיעור אלא הם צריכים לדאוג להביא עוד אנשים לשיעור וזו זכות גדולה, אתם זכיתם יש לכם רב שטורח, מוסר לכם שיעור תורה ומתמסר עבורכם, הקב"ה מצווה אותנו לזכות את הרבים ואני קורא לבוא לשיעורים הללו, דעו לכם, כי בלימוד התורה נבראים מלאכים שכתוב, ה' סביב ליראיו ויחלצם' שבזכות התורה הם זוכים לגזרות טובות ומתבטלים מעליהם גזרות רעות.

תלמידיו של הגר''ש טולידנו אצל הגר''ע יוסף - אלול תשע''ב (3)

לכן רבותי אני קורא להמשיך ולהשתתף בשיעורי התורה של הרב טולידנו ולהביא עוד חברים לשיעור, לדבר ולהשפיע שיש רב מפיק מרגליות כדי לזכות את הרבים.

באופן מפתיע מרן הגר"ע יוסף שליט"א סיפר על עצמו כיצד התחיל למסור שיעורי תורה באותם שנים: אני התחלתי בצעירותי את השיעור תורה שלי הראשון עם מנין של אנשים, אחר כך גבאי בית הכנסת ששמו ר' יעקב דוויק ז"ל היה מחלק תה למשתתפים ובמשך הזמן השיעור התרחב ל-100 אנשים ואיך ידעתי? הגבאי סיפר לי 'הכנתי 100 כוסות תה' ואחר זמן הגיעו עוד.

בסיום, מרן בירך את ציבור המשתתפים בברכת שנה טובה ומבורכת וכן ברכת מי שבירך לכל הקהל שעמד על רגליו.

מרן הגר"ע יוסף שליט"א אף בירך ברכה מיוחדת לראש הכולל ורב בית הכנסת הגר"ש טולידנו שיזכה להמשיך להגדיל תורה ולהאדירה וירחיב גבולו בתלמידים וכל המזכה את הרבים, זכות הרבים תלוי בו, הגר"ש טולידנו הודה למרן הגר"ע יוסף שליט"א על דבריו המחזקים לקראת הימים הנוראים בשם אברכי הכולל ומשתתפי השיעורים.

וידאו וגלריה

תלמידיו של הגר''ש טולידנו אצל הגר''ע יוסף - אלול תשע''ב תלמידיו של הגר''ש טולידנו אצל הגר''ע יוסף - אלול תשע''ב (2) תלמידיו של הגר''ש טולידנו אצל הגר''ע יוסף - אלול תשע''ב (1) תלמידיו של הגר''ש טולידנו אצל הגר''ע יוסף - אלול תשע''ב (4) תלמידיו של הגר''ש טולידנו אצל הגר''ע יוסף - אלול תשע''ב (5) תלמידיו של הגר''ש טולידנו אצל הגר''ע יוסף - אלול תשע''ב (6) תלמידיו של הגר''ש טולידנו אצל הגר''ע יוסף - אלול תשע''ב (8) תלמידיו של הגר''ש טולידנו אצל הגר''ע יוסף - אלול תשע''ב (9) תלמידיו של הגר''ש טולידנו אצל הגר''ע יוסף - אלול תשע''ב (10) תלמידיו של הגר''ש טולידנו אצל הגר''ע יוסף - אלול תשע''ב (11) תלמידיו של הגר''ש טולידנו אצל הגר''ע יוסף - אלול תשע''ב (12)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו