צאנז: רעיון מקורי וטעים להזמנת הנדיבים

הוועידה רק בעוד חודש לאחר חג הפורים אך מהמוסדות כבר שיגרו את ההזמנה היוקרתית אל בתי התומכים בצירוף מגש כסוף עליו מפה רקומה וגם מה שביניהם, חלה ביתית מתוקה וריחנית

בהנהלת מוסדות צאנז שוקדים מזה מספר חודשים לקראת שבת מיוחדת שתערך כהערכה והוקרה לנגידי החצר, השותפים בהחזקה השוטפת של מוסדות התורה והחסד שבקרית צאנז.

קרא עוד:

[postim]

תקופה ארוכה שהדבר לא יצא אל הפועל מסיבות שונות הן בשל ימי השמחה שפעמו בלבו של כל חסיד באשר הוא, וההכנות היו בשיאן, אך כעת לאחר שהסתיימו ימי השמחה, והחצר עומדת לקראת חתונה נוספת בחודש סיון הקרוב, יתכנסו נגידי החסידות לשלשה ימים של וועידה עילאית שנקראה בשם 'בני היכלא'.

המועד שנקבע הוא שבת קודש פרשת ויקהל, המיקום הוא ביישוב מעלות בצפון הארץ, עשרות מתומכי המוסדות צפויים להגיע אל המלון כבר בצהרי יום חמישי, הנהלת המוסדות הציבה רף מסוים להשתתפות בשבת, לכל התורמים 4800 ש"ח לטובת המוסדות, כאשר ניתנת האפשרות לפרוס את התרומה ל12 תשלומים של 400 ש"ח.

במהלך שלושת הימים יהנו התומכים ממרצים בכירים הן בנושאים תורניים והן בנושאים כלכליים ומדיניים, כמובן גם התפריט התזונתי יהיה ברמה עשירה ואיכותית, כשברקע גם יזכו להאזין לקולות ערבים ונעימים במוזיקה החסידית, הוועידה צפויה להגיע לשיא עת יגיע כ"ק אדמו"ר מצאנז שליט"א למעמד הוקרה מיוחד אשר בשם 'כתר מלכות' יכונה, שייערך בליל ששי, האדמו"ר צפוי לשאת דברים חמים מרחשי לבו ויביע את תודתו העמוקה לנושאים בעול המוסדות, כאשר בסיום הערב יעברו כולם על פניו ויקבלו את ברכתו האישית בצירוף תעודת הוקרה מפוארת.

בהנהלת המוסדות כבר החלו לשדר את אותות הוועידה כבר חודש לפני כינונה, ובערב שבת (יתרו) שיגרו אל בתי התומכים הזמנת כבוד ייחודית בדמות מגש ומפית לחלות כשעליהם שני חלות ביתיות.

מפית וחלות לנגידי צאנז מפית וחלות לנגידי צאנז (1) מפית וחלות לנגידי צאנז (2) מפית וחלות לנגידי צאנז (3) מפית וחלות לנגידי צאנז (4) מפית וחלות לנגידי צאנז (5) מפית וחלות לנגידי צאנז (6)

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
14 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שאפו!!!
יש כבוד
הצאנזערס מצליחים תמיד להפתיע ולצאת מהקופסא
מי היוצר? מי זה הדרים?

וואלה
הצלחתם להפתיע
הדרים זה אברך מאלעד חסיד צאנז
אבל הבנתי שהוא רק הגרפיקס ויש שם איזה אחד תותח

למה חייבים להכניס בכזה התכנסות קדושה "פאנל בטחוני"??

למתעניין … יפה שאלת
הפאנל הבטחוני הוכנס בטעות לתיבת תוכנית של שבת קודש, הפאנל הבטחוני יתקיים ביום חמישי בלילה.

אהבתי

ראיתי את העבודה היא ממש מדהימה ביופיו, הדרים הוא אומן ממש מוכשר

קודם כל אני הבנתי שהם עושים פאנל בערב שבת ולא בשבת
אז מה הבעיה שלך?
יחיו הקנאים ויתפוצצו
הצאנזערס יודעים להפיק אירועים שאפחד לא מסוגל
יש שם כמה מפיקים גדולים

א. התותח (כפי שהגדיר בעלזער) שלהם זה אברך בשם חיים ברוך הלברשאטאם שמתגורר באלעד מנהל משרד הפרסום "יוׁתר" שתמיד יודע להפתיע!!

ב. הדרים זה אברך חסיד צאנז שמתגורר אף הוא באלעד ושמו מוטי וורובל, לדעתי הוא אחד המושרים בתחום הוא זכה בעבר בתחרות בפרוג במקום ראשון.

ל"צאנזער": אף "מתעניין" עצמו לא נתכוון לשאול למה הפאנל בשבת. היעלה על דעתך שיטעה כך ?! אף הוא לא נתכוון אלא לשאול למה "חייבים" לשתול בכל "התכנסות של קדושה", ואפילו היא ביום ה' או ביום ו', פאנל של בטחון ? כאילו שיש לנו "מבינות" בענין…..

מעניין את מי הם יביאו לפנאל הרי לא מדובר בקעמפ לתלמידי ישיבה שאפשר להביא איזה כתב זוטר שימכור להם לוקשים…. השבת שלהם מיודעת לנגידים.

אם יש למישהו פרטים שיספר, זה מעניין אותי!!

כל הכבוד!
רעיון חזק !! אני רק לא מבין איך משיגים כאלו רעיונות!!

אגב לא האהבתי בכלל את כל הנושא של הפאנל מצד אחד לפי הפרסום זה אמור להיות שבת רוחנית ועילאית מצד שני עושים שם פאנל לא ירדתי לסוף דעת המארגנים.

כל הכבוד!
רעיון חזק !! אני רק לא מבין איך משיגים כאלו רעיונות!!

יפה וחזק!!!

נותן תחושה פסטורלית..

בנוגע להפקות של אירועים בישיבת צאנז לידיעה כללית זה כבר שנה שביעית שהם מפיקים דינר כזה בעבר הוא היה באמצע השבוע והיה מיועד לחילונים וגם כן לחרדים ויש לציין שהיה מוצלח כל שנה מחדש עם הפתעות חדשות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו