לך כנוס את כל הילדים | אגודת 'תפילת ציון' כינסה את ילדי אשדוד

ערב שבת זכור - תענית אסתר התכנסו מאות מילדי עדות המזרח תושבי אשדוד לאמירת תהילים ביוזמת אגודת 'תפילת ציון' | הילדים נהנו מהגרלות והפעלות שונות

מאות ילדי תשב"ר באשדוד התאספו בערב חג הפורים וערב שבת קודש לקריאת תהילים שע"י אגודת "תפילת ציון" לע"נ הרה"צ רבי בן ציון פרץ זצ"ל בבית הכנסת "אוהל אברהם" ברובע ז'.

קרא עוד:

[postim]

לאחר קריאת התהילים הגיע הרב עובדיה דהן יו"ר המועה"ד באשדוד ונשא דברי חיזוק ועידוד לילדים ואף הבטיח לעזור לארגון החשוב הנקרא חומת מגן וכיפת ברזל לעיר אשדוד.

לאחר מכן התקיימה ההגרלה על אופני הרים ועוד עשרות פרסים יקרים. מיד אחר כך הגיע הר"ר משה נג'אטי יו"ר ארגון התהילים הארצי "זמרת הארץ" לשמח את הילדים וריתק אותם בסיפור מרגש שהוא נס גדול שנעשה לו וחילק פרסים ומשחקים לילדים. הרבנים בירכו את הרב יחיאל כהן המתמסר בכל נפשו לקיום חברת התהילים בעיר לטובת כל תושבי אשדוד מידי שבוע בערב שבת קודש.

אמירת תהילים על ידי ארגון תפילת ציון אמירת תהילים על ידי ארגון תפילת ציון (1) אמירת תהילים על ידי ארגון תפילת ציון (2) אמירת תהילים על ידי ארגון תפילת ציון (3) אמירת תהילים על ידי ארגון תפילת ציון (4) אמירת תהילים על ידי ארגון תפילת ציון (5) אמירת תהילים על ידי ארגון תפילת ציון (6) אמירת תהילים על ידי ארגון תפילת ציון (7) אמירת תהילים על ידי ארגון תפילת ציון (8) אמירת תהילים על ידי ארגון תפילת ציון (9) אמירת תהילים על ידי ארגון תפילת ציון (10) אמירת תהילים על ידי ארגון תפילת ציון (11) אמירת תהילים על ידי ארגון תפילת ציון (12) אמירת תהילים על ידי ארגון תפילת ציון (13) אמירת תהילים על ידי ארגון תפילת ציון (14) אמירת תהילים על ידי ארגון תפילת ציון (15) אמירת תהילים על ידי ארגון תפילת ציון (16) אמירת תהילים על ידי ארגון תפילת ציון (17)

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הרב יחיאל כהן צדיק, כל שבוע מארגן תהילים לכל ילדי אשדוד, צדיק! אשריו!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו