האדמו"ר מויז'ניץ השתתף בשבע ברכות לבן משב"ק אחיו

מרן האדמו''ר מויזניץ הגיע להשתתף בשמחת השבע ברכות לבן הרה''ח משה לאבין הי''ו משב''ק אחיו כ''ק האדמו''ר מויזניץ • תיעוד
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
13 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הלואי שהליטאים ילמדו קצת ממנו מה זה מדות טובות

לא להאמין שבדורינו שני אחים המנהלים שני חצרות נפרדות באותה עיר יחיו בכזו אחווה, ואפי' לטרוח ולכבד את הגבאי של האח. אשרינו שיש בדורנו צדיקים כאלו!!!!

כל הכבוד למרן האדמו"ר מוויז'ניץ

לאיזה ממנהיגי הליטאים כוונתך?

אכן כך ילמדו שאר החצרות מחצרות ויז'ניץ וממנהיגיהם הדגולים מה הם מידות טובות ומה הכוונה האמיתית למילה "שלום" ולביטוי "לברוח ממחלוקת" . . .

הוא הספר מוסר של הדור – – –

בפשטות הכוונה לבני העיר של האחים האדמורי"ם שליט"א

באמת יפה האחדות שלהם .
אבל לא לשכוח מה שהיה אצלם לפני הפטירה של האדמו"ר מויזניץ זצ"ל איזה אש היה שם שלא היה בשום מקום
ב"ה שהיום הסתדר על הצד הכי טוב שיש
סקניישט זיין בעסער !!!
אבל שלא יתגאו אם זה ………..!!!!!!

חצקל כתב "הליטאים" ולא מנהיגי הליטאים
וד"ל

ויז'ניץ זה פירמה.

אחינו החסידים, אתם חושבים שהמחלוקת אצל הליטאים היא על רקע של שליטה וכדומה? זה נכון אצל המשב"קים והבחורים, אבל בין הגדולים יש כאן ויכוח אידאולוגי, נוקב ונורא וה' ירחם, אבל לא דומה בכלל למחלוקות על אדמורו"ת. תפסיקו להטיף לליטאים כל הזמן. אתם כנראה לא מבינים בכלל מה קורה כאן מסביבכם.
נכון, אין לליטאים מה להתגאות במחלוקת הזו, רק להתבייש, אבל רק בגלל התוצאות, ולא בגלל עצם המחלוקת. בין הגדולים הנושא הוא אמיתי וכואב ולשם שמים, הבעיה היא שירדה ללוחמי הגי'אהד הקטנים שבעצמם לא מבינים על מה המדובר.
תעסקו בשלכם [ויש לכם במה], ואל תחשבו שאתם מבינים בכלל על מה מדובר בציבור הליטאי.

לשלום, טוב שאנחנו לא מבינים, אנחנו גם לא רוצים להבין, זה פשוט גועל נפש מה שהולך בחצרות הליטאים… מלבישים את נושא השליטה נטו, כאילו שזה ענינים שמימיים, תתביישו לכם

בחצרות באמת גועל נפש, אתה צודק, וזובאמת בושה. וכמו שכתבת מלבישים כאן עניינים שמימיים על נושאים אחרים. אבל שוב ושוב, לחשוב שגם הגדולים משני הצדדים לזו כוונתם, אני פשוט לא מקנא במי שרק חושב כך, הוא פשוט משחק באש וכתוב על זה דברים נוראים. חבל על העולם הבא של כולנו.
לא הצדקתי את המחלוקת המעשית שנעשתה בשטח, כמו שכתבתי כבר בפעם הראשונה, רק רציתי להדגיש שבעצם הצדדים ובין הגדולים באמת יש ויכוח בנושאים אמיתיים ולא של שליטה ח"ו.
והאמת היא, שגם הציבור עצמו מחולק בזה, יש שסתם נהנים מללבות את המחלוקת, וליבי עליהם, רחמנות. אבל יש הרבה הרבה שבאמת איכפת להם דברים אמיתיים. אני בשטח ויודע איך החברים שלי מדברים וחושבים.

ביד"א

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו