שבע ברכות היסטורי בויז'ניץ: שלושה מלכים בשולחן אחד

כ"ק מרנן האדמו"רים מסאטמאר ובעלזא השתתפו בשמחת השבע ברכות לנכדו של מרן האדמו"ר מויז'ניץ, בביתו של זקנו ה'אמרי חיים' זיע"א | צפו בגלריה ובוידאו הריקוד.

שמחת בית ויז'ניץ הפכה למאורע היסטורי, כאשר שלושה מגדולי האדמו"רים בדורנו ישבו היום לצד שולחן אחד.

בשבע הברכות לנכדו של מרן האדמו"ר מויז'ניץ, בן לחתנו הגאון רבי חיים צבי מייזליש, ראש ישיבת סאטמאר בבני ברק, השתתפו גיסיו של האדמו"ר, כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא וכ"ק מרן האדמו"ר מסאטמאר שליט"א.

לאירוע הורשו להיכנס אך ורק בני המשפחה הקרובה ומשמשיהם של האדמו"רים, כשמסביב הוצבה אבטחה כבדה שמנעה מהקהל הרב שהתאסף באזור מלהיכנס פנימה.

בברכת המזון כובד גיסם של האדמו"רים הגה"צ רבי מנחם ארנסטר, ראש ישיבת ויז'ניץ. כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא כובד באמירת ששת הברכות, ואילו בברכה אחריתא כובד כ"ק  מרן האדמו"ר מסאטמאר שליט"א.

מיד לאחר סיום האירוע שב כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא לביתו שבירושלים, לאחר מנוחה כבת חודש בכפר הרי"ף.


0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
14 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ויהי בישורון מלך יחד שבטי ישראל

אשריכם תלמידי חכמים

זכתה מלכות ויזניץ, להעמיד מלכים בכרם בית ישראל
ולא יסור שבט מיהודה

וכל בית ישראל ינהו לאורם…..

ראשי תיבות סטמר בעלזא ויזניץ, הם סח, כמנין חיים,
ובודאי, בהתכנסותם יחד יושפע חיים ושלום לכל בית ישראל
אכיה"ר.

למה מפגש רגיל של גיסים אמור להיות היסטורי?

ר"ת סאטמר בעלזא ויזניץ "סבו" שסבו כולם יחד לסעודה אחת גם יחד
ר"ת וס"ת בעלזא סאטמר = באסר – אזוי איז אסאך בעסער
ר"ת וס"ת של סאטמר בעלזא = סברא – סאיז ממש סבארעדיג דעס

מרן שליט"א לא מרשה לעשות תמונות ממנו בבקשה לא להכאיב לו!

אינך רואה שהתחשבו במר"ש
חוץ מתמונה אחת לא צילמו אותו וגם ככה התמונות לא באיכות גבוהה כנראה כי הם נעשו ע"י מקור פנימי כי זה לא נרה משהו שהיה פתוח לקהל הרחב

ובכן צדיקים יראו וישמחו וישרים יעלוזו וחסידים ברינה יגילו וכל עולתה תקפץ פיה, וכל הרשעה כעשן תכלה כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ
על דרך, וכל קרני רשעים אגדע, תרוממנה קרנות צדיק

ליוסי אני לא מבין אותך הרי הרבה שלך גם לא מרשה לחסידים שלו להשתמש באינטרנט ואיך אתה בא ושואל למה עושים תמונות מהרבה שלך ומצערים אותו כל עוד אתה מצער אותו ע"י זה שאתה משתמש באינטרנט ולא לצורך העבודה שלך שהו את האתר הזה ממש לא צריכים לצורך פרנסה?!?!?!?!?!.!.!

מרן רבינו שליט"א בגיחה הקצרה לתוך שבוע גדוש אירועים, ביקר בכל המקומות, והשתתף באירועים שונים, ונפגש עם גדולים מכל גווני הקשת.
רואים בו מנהיגות מזן נדיר, עם ענוות חן שלו, מהול בקנאות דקדושה, אשרינו שזכינו, בתפילה, שדבריו יעשו רושם לחיזוק הדת לאורך זמן.

הבה נראה כחו וגבורתו בצוותו לעדת מרעיתו לקחת חבל נאמן בעצרת ביום ראשון, למרות שהעצרת יוצאת מפי מועצות גדולי/חכמי התורה,ולמרות שהוא לא נשאר כאן (הרי היא עוד 3 ימים, שהקדימוה אולי לכבודו ג"כ, והיה יכול להשאר. ואולי הצער על העדרותו מארה"ב בשבת שקלים הוא גדול יותר. מאידך, ההנאה לעניי ירושלים היתה גדולה ועזה פי כמה וכמה. קטונתי. קטונתי), בכל זאת יופיעו בהמוניהם שמה, והיתה לה' המלוכה, בשירה אדירה יחד: "ה' הוא מלכנו… בשלטון הכופרים אין אנו מאמינים…".

זכה מרן האדמו"ר מויזניץ להשכין שלום לא רק בינו ובין אחיו אלא גם בין גיסיו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו