האדמו"ר מנדבורנה ירושלים מסר שיחת חיזוק לבני קהילתו בבית שמש

כ''ק אדמו''ר מנדבורנה ירושלים הגיע לבית שמש לתפילת מעריב וספירת העומר, לאחמ''כ ערך האדמו''ר טיש לחיים ונשא דברים לרגל פתיחת הזמן לבני קהילתו ,האדמו''ר עורר בדברים בעניני השעה ובענין חינוך הילדים - צילום ותיעוד אהרן כ.
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
17 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה אינכם כותבים שזה היה בבית המדרש בערגסאז בבית שמש?
כל תושב בית שמש שתשאלו יזהה את המקום מידי!

תשעים אחוז מהנוכחים הרי לא גרים בבית שמש – תגידו מה הסיבה האמיתית שבשבילה הוא הגיע לעיר…

לא הבנתי מה הבעיה עם בארגסאז ? ללכת לחידר כאילו כלל חסידי של שפירא יותר טוב ?

הייתי שם ונפעמתי מאישיותו המדהימה של כ"ק מרן האדמור מנדבורנה שליט"א

סה"כ קרוואן קטן למי משנה של מי זה ושל מה זה?????

מוישל'ה
תפרגן קצת

בית מדרש שוקק חיים יותר ממאתיים מטר

בשבתות מעל 100 מתפללים

יפה מאוד

ממש מכובדיגע עוילם

כתושב בית שמש המשתייך לקהילת נדבורנה

ואין לנו בית כנסת של החסידות לנדבורנה ירושלים יש כ- 9 משפחות + בחורים הם 14 נפשות ולא כולם גרים באותה רמה, לא כולם רק 70 % גרים באזור ולכן אנו מתפללים בבערגסאז בבית שמש וכמו שאריה כתב יש להם כ- 100 מתפללים בקראוון הקטן הזה.
אז חילכם לאורייתא

גולשים נכבדים למה סתם לכתוב את הגיגי לבכם ???
כחסיד נדבורנה י"ם וכאחד שהשתתף במעמד ואני יודע שכל המשתתפים שהיו חסידי נדבורנה י"ם תושבי בית שמש מלבד 2 גבאים שהגיעו יחד עם האדמו"ר שליט"א ואכן זה בביהמ"ד בארגסאז ששם אנ"ש מתפללים מידי שב"ק
אזז שיהיה לכולם צפייה מהנה ובבקשה לא להגיב שטויות באתר כה נהדר ונאה

לא הבנתי כלל מה השיג והשיח כאן. האם צריך לתת דו"ח למישהו שנכנסים לבי"ש? במקום להעביר ביקורת ילדותית אני דוקא מזמין בעיקר את המלינים למיניהם לבוא ולהתענג רוחנית מספי' העומר של כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א, ולהכנס לטיש בביהמ"ד נדבורנה ולראות מה זה קה אכסוף נועם שבת וכו' וכבר אמרו חז"ל המאור שבה מחזירה למוטב, אין שום צורך להתנצל ולהסביר דברי הבל של כל מושך במקלדת. אלה ברכב ואלה,, ואנחנו בשם ה'. בהצלחה לארבעת קהילות נדבורנה בארה"ק, ובראשם מרנן האדמורים שליט"א מנדבורנה.

אהרן,
תפרגן ותכתוב בערגסאז, ולא בארגסז
גם אם הייתי כותב חרבונה היית כועס

אל תחשבו שיש לי משהו עם ברגסאז אני גר בשכנות ומתפלל שם מידי שבת

וצריך להיות בנאדם!

חייב להגיב, אני עוקב מאוד אחרי הכתבות על חסידויות באופן כללי.
כולי פליאה ותמיהה, מדוע בכל כתבה של חסידות זו נדבורנא מירושלים יש רמת השתבחויות על הרבי הזה. כגון: אני לא חסיד, אני שכן, במקרה נכנסתי. ובהמשך אני התלהבתי, כולי המום מההתלהבות, מההשתפכות, דומה לאביו וכו' וכדו'
תפסיקו להשתפך, להתפאר וכן הלאה הדברים שקופים ומעידים על רמת הכותב ואין אני רוצה להשליך על כלל החסידות, מתוך הנחה שרק אחד כותב זאת תחת אין סוף כינויים.

זה פשוט מתחיל להמאס ולהגעיל.

נקודה למחשבה

אני רוצה להגיב בבקשה, אני בעיקרון שייך לנדבורנה ב"ב, גם אם זה נכון שיש אחד או שניים וכו' שכותב את מה שכתבת איני רואה בזה כל חיסרון דהיינו שחסיד כזה או אחר ירצה לשבח את רבו כי מן הסתם אתה גם עושה זאת ואולי גם באותה דרך או בשינוי, רק תנאי לדבר והוא -לא לפגוע בזולת, גם אם אינך מסכים מה שהשני אומר או כותב, כלומר תגובה אינה צריכה להיות על דרך שלילת האחר. מה גם שמתוך דבריך רואים היטב את אהבתך לזולת וזה כשלעצמו מחטיא גם את מטרתך, וע"כ בקשתי להגיב מבלי לפגוע באופן אישי חלילה. ב' כנ"ל שאני שייך לב"ב אבל למען האמת מה שכתבת ציטוט כגון- התלהבתי -דומה לאביו -ועוד, אין החי יכול להכחיש את החי וב"ה שהויכוח הוא אם הוא דומה וכו' ולכך רבינו הק' השאיר לנו בנים צדיקים שליט"א וכל אחד יכול ללכת לאן שליבו חפץ, וזה רק מחזק את דברי, והאמת היא ששנינו ועוד רבים וטובים מקהילות נדבורנה מסכימים ע"כ בצורה זו או אחרת. בכל מקרה אני ממליץ לך ולשכמותך נסה להבין את האחר ואז יקל עליך, ותוכל כמוני ועוד לכבד את כל מרנן האדמורים שליט"א מנדבורנה, כרצון רבינו הק' זצוק'ל. והכל מתוך אהבה וכיבוד הזולת,

שתי נקודות למחשבה.

למגיב שכתב ליצחק. אמת ויציב הסכמתי עם כל מלה שלך דברים נכוחים שקולים ואמיתיים, הלוואי שכולם ילכו בדרך הזאת ולא רק בחצרות נדבורנה או אז משיח וודאי יבוא במהרה, תודה לאתר היפה.

יש בזה משהו שכשמזכירים את "נדבורנה ירושלים" זה בד"כ הופך להיות ב"הכי מוגבים לאחרונה", ועל-פניו צודקים הכותבים שיש אחד מבין החסידים שמנבה להגדיל את רבו בצורה כזאת או אחרת, ולפעמים זה אכן מוגזם. לא בגלל שאיני מפרגן חלילה, אלא שזה עושה זאת יותר מידי זול.

אם כי אני חושב שכל אדם אובייקטיבי מהרחוב מסכים שכ"ק האדמו"ר מנדבורנה ירושלים שליט"א הוא עובד ה' מנעוריו בצורה מעוררת השתאות יחד עם פשטות וענוות חן, ואינו זקוק לא להסכמתי ולא להסכמת אף אחד באתר זו או מכל מקום אחר בעולם!

וכל-זאת מבלי לפגוע באחיו האדמו"רים לבית נדבורנה שליט"א כל אחד בשמו הטוב יבורך עם מעלותיו וייחודיותו הוא.

הערה: אינני חסיד נדבורנה ולא הייתי מעולם וכנראה גם לא יהיה, אני כותב זאת כסקרן מהצד בראי אובייקטיבית ללא שום אינטרס כזה או אחר.

אני כחסיד נדבורנה ב"ב מסכים אתך ב-100%, רק הארה אחת לדעתי, אין ספק לדעת כולם שחצר הקודש נדבורנה ירושלים הוא אש רוחני והתלהבות דקדושה וכו' וזה התשובה שזה גם מושך אש כנגד מצד אלו שחוששים וכו' ואכמ"ל.
בכ"א אנחנו כחסידי נדבורנה בכל המקומות מצווים ע"פ הצוואה הק' לכבד את כל מרנן האדמורים שליט"א ומי שפועל אחרת ח"ו וודאי אין לו קשר רוחני לכ"ק מרן אדמו"ר עט"ר זצוק'ל,

אולי את כל מה שכתבת כאן, שלח ישירות למייל של העסקנים בחסידות שלך, והכל על מקומו יבוא בשלום????????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו